Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vaak spijt van teveel klein spul wat ik koop en dan weer over hou.. Elk jaar weer.
hoezo vrees je dit nu al?Ik vrees dat HEEL VEEL mensen spijt gaan hebben na komend O&N.
hoezo vrees je dit nu al?
Ja dat vraag ik me ook af, hij is helderziend![]()
hoezo vrees je dit nu al?
Men neme krankzinnige prijzen, voeg daar wat krimpflatie 20mm bakken aan toe, met een vleugje samplefilms en hoge verwachtingen en je hebt een recept voor teleurstelling.
<sarcasme>Dat voedsel, brandstof, kleding en energie veel duurder zijn geworden kan ik wel begrijpen maar dat vuurwerk duurder is geworden is toch ronduit schandalig!?</sarcasme>
Of je bent kieskeurig met wat je koopt zodat het bewezen producten zijn en je budget goed besteed is. Misschien dat je dan wat minder producten hebt maar wel (nagenoeg) enkel goede producten waar je gewoon van kunt genieten.
Op een paar goedkope uitloop 20mm compounds na heb ik zelf enkel 25mm en 30mm producten in bestelling staan en ik heb dan ook geen enkele reden om aan te nemen dat ik ergens spijt van ga krijgen.
Overigens zijn er ook prima 20mm producten die nog steeds voor een fatsoenlijke prijs te krijgen zijn zoals de 400sh total display show voor 140-150 Euro welke velen hier al besteld hebben.
Dus je legt je er bij neer dat vuurwerk duurder is dan een paar jaar geleden en dat er meer producten in kleinere diameters bij zijn gekomen omdat er anders een gat in het assortiment valt qua prijzen of je blijft er over mokken maar dan kun je denk ik beter een andere hobby zoeken. Ik kies zelf voor de optie om selectief te zijn in wat ik koop, veelal bewezen producten die qua prijs goed te doen zijn maar ik ben ook blij met sommige nieuwe producten die wat mij betreft best betaalbaar zijn zoals de nieuwe 30mm compounds van Broekhoff/Magnum en ook de nieuwe 30mm Pangu compounds al zijn die wel wat duurder.
Je vergeet dat er ook nog niet-freak consumenten zijn, die die kennis niet hebben en/of dat vooronderzoek niet doen. Dat is veruit het merendeel van de vuurwerkkopers.
Ik ben zelf inderdaad erg selectief en dit jaar wordt mijn kleinste collectie in zeker 20-25 jaar.
Ja toevallig vandaag over een bestelling van gisteren, maar dat wordt al geregeld om enkele producten om te zetten naar andere.
Damn, je slaat ons even om de oren met een spiegel hier haha. Geen woord van gelogen zegIk ben de standaard consument niet vergeten en ik denk dat het aanbod voor de standaard consument alleen maar beter is geworden. Het gros van de standaard consumenten kijkt niet eens een filmpje van een product, kijkt voornamelijk naar de prijs en het aantal schoten en nauwelijks naar de diameter en het kruitgewicht. Als je dan voor 5 tientjes een doos kunt kopen met 100 schoten heb je toch iets moois!? Zo zoeken ze wat leuke producten uit, gaan tevreden naar huis en hebben een prima o&n. Als ze geluk hebben dan hebben ze advies aan een kundige verkoper verkoper gevraagd en dan hebben ze zelfs een paar toppertjes met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding gescoord.
Wij zijn juist de kritische en soms lastige klanten, aan de ene kant geliefd omdat velen onder ons serieuze bedragen uitgeven aan mooie producten maar aan de andere kant ook diegenen die vaak zeer prijsbewust zijn, onderhandelen over de prijs, de krenten uit de pap vissen en die een half uur aan de balie kunnen staan twijfelen en/of onderhandelen omdat er een alternatief product voorgesteld wordt. En ondertussen lopen we ook nog op een forum te zeuren dat het zo duur is, dat er geen kooi omheen zit, dat sommige artikelen niet of slecht leverbaar zijn, dat het te lang duurt voordat shops open gaan, dat het zo druk is bij het afhalen en dat het nog zo lang duurt voordat het o&n is
Dat zijn allemaal zaken die op een doorsnee consument niet van toepassing zijn, die gaan naar de webshop of winkel met een budget en lopen met een grote glimlach naar de auto, vergezeld van een paar stuiterende kinderen, met wat gratis vuurwerk en zijn trots op de mooie spullen die ze gekocht hebben.
Ik ben de standaard consument niet vergeten en ik denk dat het aanbod voor de standaard consument alleen maar beter is geworden. Het gros van de standaard consumenten kijkt niet eens een filmpje van een product, kijkt voornamelijk naar de prijs en het aantal schoten en nauwelijks naar de diameter en het kruitgewicht. Als je dan voor 5 tientjes een doos kunt kopen met 100 schoten heb je toch iets moois!? Zo zoeken ze wat leuke producten uit, gaan tevreden naar huis en hebben een prima o&n. Als ze geluk hebben dan hebben ze advies aan een kundige verkoper verkoper gevraagd en dan hebben ze zelfs een paar toppertjes met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding gescoord.
Wij zijn juist de kritische en soms lastige klanten, aan de ene kant geliefd omdat velen onder ons serieuze bedragen uitgeven aan mooie producten maar aan de andere kant ook diegenen die vaak zeer prijsbewust zijn, onderhandelen over de prijs, de krenten uit de pap vissen en die een half uur aan de balie kunnen staan twijfelen en/of onderhandelen omdat er een alternatief product voorgesteld wordt. En ondertussen lopen we ook nog op een forum te zeuren dat het zo duur is, dat er geen kooi omheen zit, dat sommige artikelen niet of slecht leverbaar zijn, dat het te lang duurt voordat shops open gaan, dat het zo druk is bij het afhalen en dat het nog zo lang duurt voordat het o&n isDat zijn allemaal zaken die op een doorsnee consument niet van toepassing zijn, die gaan naar de webshop of winkel met een budget en lopen met een grote glimlach naar de auto, vergezeld van een paar stuiterende kinderen, met wat gratis vuurwerk en zijn trots op de mooie spullen die ze gekocht hebben.
Men neme krankzinnige prijzen, voeg daar wat krimpflatie 20mm bakken aan toe, met een vleugje samplefilms en hoge verwachtingen en je hebt een recept voor teleurstelling.