Heavy Legend 16

Ik had er gelukkig nog drie van besteld want ze waren allemaal uitverkocht toen ik gister mijn bestelling kwam ophalen. Maar dat kan ook niet anders voor een prijs van €6. Ik heb er net eentje afgestoken en was erg te spreken over deze. De boeketten waaren vrij groot en met mooie kleuren en een goede burst en dan komen in een keer die Ti-salute die nog veel harder gaan:) In mijn ogen echt een super Budget potje! Top Rubro!

Ik had er gelukkig nog drie van besteld want ze waren allemaal uitverkocht toen ik gister mijn bestelling kwam ophalen. Maar dat kan ook niet anders voor een prijs van €6. Ik heb er net eentje afgestoken en was erg te spreken over deze. De boeketten waaren vrij groot en met mooie kleuren en een goede burst en dan komen in een keer die Ti-salute die nog veel harder gaan:) In mijn ogen echt een super Budget potje! Top Rubro!

inderdaad! ik had ook eentje afgestoken en er zeer te spreken over! Met een lekkere knal erin en ook de knalfinale!!!!

Dus als je er nog aan kan komen, GELIJK DOEN! zeker voor dat prijsje!! :):bye:

Dit is echt een GEWELDIG GOED POTJE!! Een van de beste prijs/kwaliteit potten die ik ken!!! Net afgestoken in de schemering, heeerlijk! Jammer genoeg heb ik er nu nog maar één van, maar heb ook nog 2x heavy 25s :)

PS: Waarom word ik elke keer uitgelogd als ik me inlog?!:S

Dit is echt een GEWELDIG GOED POTJE!! Een van de beste prijs/kwaliteit potten die ik ken!!! Net afgestoken in de schemering, heeerlijk! Jammer genoeg heb ik er nu nog maar één van, maar heb ook nog 2x heavy 25s :)

PS: Waarom word ik elke keer uitgelogd als ik me inlog?!:S

Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb al aardig wat cakes afgestoken, maar deze is tot nu toe het beste qua prijs/kwaliteit. Volgend jaar hier maar eens een karton van aanschaffen :p

Sluit me hier helemaal bij aan ,wat een geweldig potje voor die 6,95!
Goed tempo ,volle boeketten ,en heerlijke knallen!

Had er hier 2 van , vond het echt top potjes voor maar 6,50 , de TI knallen tussendoor waren ook behoorlijk hard en mooie grote boeketten !

Fantastisch ding:) Echt een aanrader ja. Mooie boeketten en lekkere dreunen er tussendoor, finale was ook lekker dreunen :)

Hier ook een zeer positieve ervaring! Was stomverbaasd door het grote aantal blauwe sterren dat in de boeketten verwerkt zat. En dan die salutes.. :D

Gisteren 4x heavy legend 16 geschoten in de vooravond. Daar stond iedereen wel even van te kijken wat een geweld daar van kwam! Volgend jaar weer, of wat toch wat meer want ze zijn echt goed!

lekker blokje hoor :) ik vond de 25shots het iets beter doen maar deze heeft wel ze mannetje gestaan hoor 's nachts :)

Poeh, deze kleine jongens deden mij toch echt versteld staan. Ik wist dat ze goed waren, maar zo goed..? Wat een boeketten en een heerlijke salutes. Geweldig!
De blauwe met witte blinkers trouwens erg goed uitgevoerd, echt een prachtig effect.

Ik geloof dat ik dit nog bijna de mooiste vond van de heavy legend serie. Top vuurwerk voor een topprijs, ga zo door Rubro !!

Mooi filmpje. Jammer dat het blauw niet goed naar voren komt. Dit vond ik juist een dé verassing bij deze cake.

Alle heavy legend cake's waren echt toppers, met goede uitwerking en leuke salutes er tussen. Maar voornamelijk door de goede prijs/kwaliteit verhouding zijn dit echt toppers.

Back
Bovenaan