Nederlands Vuurwerkmuseum

Dag heren,

Een tijdje terug had ik een post geplaatst, maar door het crashen van de server is deze verloren gegaan.

Bij deze wil ik zeggen dat ik heb genoten van de dvd. Leuke sfeerbeelden, divers vuurwerk, mooie menselijke reacties en goede montage. Ondanks dat het al weer 5 weken geleden is dat ik de dvd heb gekeken, staan enkele scenes mij goed voor de geest.

- De galactico maakte echt indruk in het filmpje.
- Leuke maar vooral geslaagde mascleta van de Poz en Vin
- De manier waarop de heren aandacht besteden aan de veiligheid.
- De kidsshow van Cameo was wederom erg leuk
- En ongetwijfeld nog meer topmomenten, maar deze staan mij goed bij.

Ik vind het heel jammer dat er volgend jaar geen dvd zal komen. Maar des te meer reden om de laatste versie te koesteren.

Ik wens de heren achter het vuurwerkmuseum en de mensen die meewerkten aan de mooie beelden alvast een goede voorbereiding voor komend uiteinde, een fijne strooptocht en wederom een fijne snipperdag 2011!

:bye:

Ben nu bezig met Disc 2 van De dudes nemen een snipper dag wat ik al gezien heb is echt top leuke projecten/producten en alles met het oog op veiligheid.
De fluit-knalcake combinatie bij de zeer geslaagde zelfgemaakte mascleta is echt gruwelijk! Weet iemand welke cakes dat zijn?

Laatst bewerkt:
Heren van vuurwerkmuseum,

Kunnen we dit jaar weer een dvd van jullie kant ontvangen? En op welke datum zal deze dan verschijnen?
Ben benieuwd.

Heren van vuurwerkmuseum,

Kunnen we dit jaar weer een dvd van jullie kant ontvangen? En op welke datum zal deze dan verschijnen?
Ben benieuwd.

Volgens mij had Cameo gezegd, dat er in ieder geval dit jaar geen dvd zou komen. Volgens mij zelfs helemaal niet meer.

Ik weet het niet zeker hoor, maar dacht het wel.

Ik vindt het ook zeer jammer als het zo is. Maar je doet er niks aan.

Heren, leuk dat jullie naar een nieuwe dvd verlangen maar een nieuwe gaat er dit jaar niet komen. We hebben gezamenlijk besloten om een jaar over te slaan. Komt o.a. door drukte met andere zaken, wisseling van werkgever, een keer oudjaar zonder dat de camera belangrijk is, etc. Het kan zomaar zijn dat we, en dan vooral Cameo, besluiten om in 2013 er weer een uit te brengen. We zoeken ook wat nieuwe inspiratie om het eens anders te doen, maar het kan ook zijn dat de eventuele nieuwe Museum dvd gewoon weer vol gepropt gaat worden met no-nonsens oudjaar plezier. :rolleyes:
De oude edities zijn wel gewoon te bestellen.

En ik zat er al op te wachten! Laatst alle dvd's weer opnieuw gekeken en ik hoopte stiekem toch wel op een nieuwe gevulde dvd dit jaar. Het zou echt onwijs gaaf zijn als er volgend jaar er weer één zou komen. Maar in de tussentijd blijven we gewoon lekker de voorgaande jaren keer op keer terug kijken. En om nieuwe ideen op te doen kan je misschien wel de hulp van de VWC leden vragen......

Zit nu bij de kerstboom jullie dvd's weer terug te kijken. Het gevoel ontbrak een beetje maar komt helemaal terug zo! Geweldig :D

Ik hoop dat er aankomend jaar gewoon weer een nieuwe dvd box komt :wink:

hoop ook dat er dit jaar een nieuwe dvd komt :) de vorige edities kijk k vaak terug en daardoor kom k helemaal in de stemming de sfeer , de beleving, aandacht aan de veiligheid geweldig gewoon :) we shall see (mn engels is niet altijd geweldig haha )

Op Facebook even aan Cameo gevraagd of er weer een nieuwe Vuurwerkmuseum DVD komt!

Als antwoord kreeg ik dit:
Yep, er is gefilmd. We gaan het er binnenkort met de Museumdudes over hebben, want we zijn overspoelt met deze vraag. En zelf vinden we het ook leuk om weer te doen. Volg de fora :wink:

Heb er alweer zin in hoor! :) Hopelijk komt die DVD snel, al zal dat nog wel even duren!

De dvd's van het vwm blijven geweldig, zeker fijn om te horen dat er een nieuwe komt. Voorgaande jaren hield cameo dacht ik 1 oktober aan voor het uitbrengen van de dvd.

Lijkt me geweldig als er een nieuwe dvd komt, heb ze allemaal tot nu toe, en vind ze echt geweldig, die sfeer, en super leuke producten heerlijk :D laat maar komen

Interessante ontwikkeling. Had in mijn hoofd zitten dat er geen dvd meer zou komen, maar dat is dan blijkbaar al weer van vorig jaar. Hopelijk komt er een dvd uit. Ik ga dit topic volgen.

Ik spreek even uit naam van het Vuurwerkmuseum.
Want deze vraag werd ook al gesteld op www.vuurwerkmuseum.nl

Er zal geen dvd komen.
Dit omdat het afgelopen jaarwisseling de regen met bakken uit de lucht kwam en ze geen zin er in hadden, dat hun camera's stuk gingen vanwege de regen.

Back
Bovenaan