Heavy Legend 16

Heerlijk blokkie inderdaad om met meerdere tegelijk te doen. Staat dan ook weer op de lijst voor dit jaar.

had er vorig jaar 2 van egt leuke potjes, mooie combinatie wit met blauw
en tussen door loeiharde salutes er tussen.
dit jaar weer 2 besteld.

Altijd je cakes vast zetten en al helemaal met kleine cakes!
Maar top cake dit!
De Salutes zijn zeker harder als de gewone boeketjes. Dit jaar 2 bestelt.

Wilde hem zelf eigenlijk ook nog snel een bestellen. Niet gedaan, eigenlijk wel spijt van. Als hij er nog is als ik mijn bestelling op kom halen neem ik er zeker eentje mee.

Heb hem net weer gezien op de demo. In mijn herinnering ging deze harder, maar nog steeds knalde die erg goed! Dit is voor mij dé budgettopper van het vuurwerk. Heerlijk geweld en mooie kleurencombinatie. Komen er zeker weer wat in mijn collectie dit jaar.

Vergeet niet Lambel dat er een pak sneeuw van 10cm op dat voetbalveld lag dit dempt meer dan dat je zou denken. Vond hem ook weer heerlijk deze heavenly legend zoals de goed geinformeerde spreker er de hele tijd doorheen kwekte. Verder een heerlijke cake om de vooravond mee door te komen.

Filmpje mooist in HD:

Vergeet niet Lambel dat er een pak sneeuw van 10cm op dat voetbalveld lag dit dempt meer dan dat je zou denken. Vond hem ook weer heerlijk deze heavenly legend zoals de goed geinformeerde spreker er de hele tijd doorheen kwekte. Verder een heerlijke cake om de vooravond mee door te komen.

Haha, ja wat een irritante vent was dat he... Maar je hebt een punt inderdaad wat betreft de sneeuw, en ik hoop dat je ook gelijk hebt :)

Heeft iemand hier een kartonafmeting van, moet de 29e namelijk 11 kartonnetjes in een station zien te krijgen!

Ook deze, de 2011 versie, gister afgeschoten onder het motto kerstvuurwerk :p. Hij was echt weer legendarisch goed zeg! Vorig jaar €6,- per potje betaald en dat is gewoon super weinig voor zoeen top product. Erg mooi weer om te zien dat de ti-salutes hard boven de normale boeketten uitkwamen. Dit jaar 1x besteld, maar in de voorverkoop nog even een stuk of 2 bijhalen.

Filmpje van gister:

(HD)

Net dat potje afgestoken, maar dit is wel een topper zeg! Ik vond de heavy legend serie op de filmpjes niet echt apart goed, maar als je hem zelf afsteekt is hij toch een stuk beter.

Hoe weet je of je de 2012 of 2011 versie hebt? Ik zag recht onder op de achterkant wel in een hoekje bij mijn heavys een 12 staan. Betekent dit dat ik de 2012 versie heb al zal het verschil niet heel groot zijn lijkt me. :p

:bye:

Back
Bovenaan