Hardstyle Box

Deze als eerste geschoten als onderdeel van de finale.
Daarna de CT .
Moet zeggen deze box is zeker netjes maar verwacht niet de immense boeketten van de 1e demofilm.
De CT die hierna kwam knalde deze box toch echt dik weg.
En als je dan kijkt naar het prijsverschil ...
Nee een prima box maar komt niet helemaal mee met de grote jongens.
En dat mag je voor dat prijskaartje toch wel verwachten.

Ondanks alle posts over vocht, laten drogen, omruilen op basis van een slechte film etc., hadden we deze gewoon opgehaald, in de doos laten zitten en per 2 neergezet en geschoten. Resultaat? Dik feest!!
Als hij echt minder is door een vochtprobleem, dan wil ik weleens zien hoe deze presteert als ie geheel droog is, want hij deed het echt prima. Grote boeketten (op het Massive-effect na), goede variatie aan effecten, lekker tempo, fijne salvo's, wij hebben genoten! :D

Niet de allerbeste box, maar zeker een mooie!

Ik vond hem wel tegenvallen. Hij was misschien ietwat vochtig en had in mijn ogen maar kleine boeketten.Voor de rest wel een goede box, maar te duur voor wat je krijgt. Jammer dat er zoals ik hier lees toch grote verschillen in blijken te zitten.

Geweldige cakebox. Het was niet de verschrikkelijk brute box die op de demos werd getoond, maar ik ben toch wel tevreden hoor! Heel erg veel variatie in de effecten, en met tempowisselingen. Schitterende kleuren! Helaas wel beetje regen dus wat druppels op de lens:

Ik vond deze box niet echt heel erg best.. Had me er meer van voorgesteld, kreeg hem als vervanger van mijn gewonnen Detonation box en daar baalde ik best een beetje van. Zaten wel goede cakes tussen, maar vind 4 van de 6 te weinig voor deze prijs..

ik had deze ook gewonnen, maar vond het niet echt een superbox, ik had verwacht dat ik bij de effecten meer wow gedacht zou hebben, maar bleef maar kijken en denken, wanneer denk ik wowwww, niet dus

Ik ben ook niet helemaal te spreken over deze box. Effecten niet groot en niet vol. Spektakel mistte.
Na 4 cakes bleek ik hem niet goed te hebben doorgelont, dus maar besloten om er 2 tegelijk aan te steken.

Na deze box schoot ik de Cracklin Fan. Van meerdere kanten hoorde ik toen mensen zeggen 'wat mooi zeg'. Als je dan na gaat dat een cake van ongeveer 25 euro mooier is dan 1 box van 160 euro..Tsja.. leuk voor een keertje, maar dit jaar loop/scroll ik er voorbij.

We vierden het dit jaar bij vrienden die op de 8e verdieping wonen. Daar vandaan heeft iemand onderstaande foto's gemaakt van deze box. Camera is niet ingezoomd. Ik denk dat de ramen nu wel een poetsbeurt kunnen gebruiken:D

IMG-20160101-WA0006.jpg

IMG-20160101-WA0007.jpg

Hoe naief zijn mensen tegenwoordig die denken dat de samples die ze schieten ze ook daadwerkelijk in de straat krijgen...

Ik denk dat iedereen hier wel een btje kan inschatten wat sample is en echt. Dus daar hou je rekening mee. Zo als het met deze box en de freestyle 5000 gegaan is vind ik niet kunnen. Effecten van een reno potje enzo waren soms nog groter. Ik Ga toch is mijn beklag doen bij vwt.

Toen ik met deze box thuis kwam, had ik hem gelijk uitgepakt ( kooi eraf e.d.).
De Cakes waren redelijk vochtig en op de kooi zat al wat roest.
Ik had daarna gelijk het papier van de tubes afgehaald, en daarna 3 dagen goed laten drogen.
Mijn verwachting van deze box was niet echt hoog, maar omdat ik maar 3 boxen had afgelopen oud en nieuw had ik toch maar besloten om hem gewoon aan te steken.
Na het zien van de doos was ik toch wel redelijk verrast, want hij presteerde helemaal niet slecht.
Het tempo was af en toe net iets te laag en er zaten een paar kleine boeketten tussen, maar voor de rest vond ik het een mooie box.
Ik denk dat ik hem dit jaar ook gewoon weer op de lijst zet.

Ik had deze ook aangeschaft. Ik heb het i.v.m. het slechte presteren(vocht, enz.) aan de kant gelegd voor komend oud en nieuw. Kan het mooi drogen en dan misschien wel aan mijn verwachtingen voldoen!

Er zijn meer mensen die ivm vochtigheid deze een jaartje laten drogen! Daarom ben ik ook benieuwd of dit enig verschil gaat maken aankomend Oud en Nieuw!

Ik ben tevreden over deze box.. Hij schoot inderdaad niet zo goed als op de eerste demo maar ook niet zo slecht als bij de demo waardoor er veel mensen deze cancelde.
Sommige effecten waren mooi breed en een goede burst maar sommige weer klein (mijn cakes waren een beetje vochtig)
Hierbij mijn filmpje (De finale cake ging helaas niet af, daarna los afgestoken maar niet gefilmd)

[In HD kijken geeft het beste beeld!]

De wind van afgelopen jaar hielp niet echt mee helaas, zo komt de box een stukje minder uit de verf.

Na een jaar drogen, ben ik benieuwd hoe deze het gaat doen.
Iemand ervaring met de afsteek volgorde????? Het lijkt dat cake 1 en 5 het traagst zijn (cake 3 krijgt halverwege ook een wegtrekker als ik het op YT bekijk).

Ik hoop dat de mensen die het vorig O&N aandurfden, de info en ervaringen willen delen.

grtzzz

Back
Bovenaan