Hardstyle Box

Bij de demo in Gorredijk begon deze met salvo's. Zou dat het verschil zijn met de 2015 versie? De versie die op de demo geschoten werd was erg mooi. Eén cake die wat kleine boeketten had, maar de rest was zeker zeer goed te noemen.

Vanavond bij de vuurwerkdemo in zoetermeer gezien..was kwa grote boeketten, mooie kleuren echt de topper van de avond.zeker een aanrader..gaat bij mij op de lijst voor volgend jaar :)

Laatst bewerkt:
Vorig jaar nog voor de Gangster Box gegaan, maar nu absoluut voor deze want hij presteerde echt waanzinnig goed op de demo in Benthuizen. Zeker t.o.v. van de Gangster Box die mij zwaar tegen viel in vergelijking met vorig jaar.

Mee eens vorig jaar vond ik de gangster box de mooiste van VWT maar vanavond was de Hardstyle Box toch echt een stuk beter !

Vorig jaar nog voor de Gangster Box gegaan, maar nu absoluut voor deze want hij presteerde echt waanzinnig goed op de demo in Benthuizen. Zeker t.o.v. van de Gangster Box die mij zwaar tegen viel in vergelijking met vorig jaar.

Wat deed t niet volgens verwachting? Heb ivm top 10 juist een gangsterbox erbij besteld ��

Wat deed t niet volgens verwachting? Heb ivm top 10 juist een gangsterbox erbij besteld ��

Waar ik hem vorig jaar nog zo indrukwekkend vond qua uitwerkingen, burstknal, lang blijven hangen en het tempo waren het nu juist voor mijn gevoel kleinere uitwerkingen die snel weg waren.
Maar ik kan je wel zeggen dat er vorig jaar ook verschillende meningen over de box waren dat ik ook ging twijfelen maar heb hem toch gehaald en toen geen spijt gehad.

Zijn dat de getallen bovenop de cakes? Op het productnummers aan de zijkant van elke cake kan je als het goed is controleren of het niet een verkeerd stickertje is

IMG_20161231_132544.jpgIMG_20161231_132949.jpg
Wat een heerlijke boz blijft dit heb deze om 12 uur afgestoken helaas hing de hele straat al vol met mist maar desondanks was dit echt een nekken draaier!!

Wat een topper was dit !! Deze als afsluiter geschoten en iedereen stond met open mond te genieten. Grote boeketten en door de tempoversnellingen met salvo's blijft het iedereen boeien.

Ja de 2016 productie was van grote klasse! Heerlijk tempo veel salvo's en ook goed doffe dreunen. Top ding!!

Back
Bovenaan