Hardstyle Box

Als ik ze aan elkaar maak gaan ze alle 6 af?
Begrijp niet waarom.ze zo blok maken dat je zelf moet knutselen. Steek ze wel per stuk af

Ik vond m super! Toegegeven, niet zo mooi als op de demo films maar prima burst en heerlijke salvo's!

Waauw! Zou ik erg van hebben genoten als niet alle 3 de cakes tegelijkertijd in de fik gingen :'). Was wel lachen Hahaha. Mooi was hij zeker.

Erg mooie cakebox. Effectgroote was niet zoals de demoffilm en china film maar vond hem toch erg geslaagd!

Wel prima box, maar in vergelijking met de cruel traction (rage versie) die ik ervoor schoot vond ik de cruel toch beter qua burst en grootte. De cruel was ook 50 euro goedkoper. Heb ze beiden gefilmd zal het snel proberen te posten!

Deze was vele malen beter als de freestyle 5000. Vond het al met al nogal tegenvallen van vwt.

Heerlijke blok was dit zeg.. egt een topper stond te twijfelen.. maar toen ineens vol gas egt super.!!!

Kom zekers weer op me lijst volgende jaar :)

Krijg van mijn een dikke 10+

Wel prima box, maar in vergelijking met de cruel traction (rage versie) die ik ervoor schoot vond ik de cruel toch beter qua burst en grootte. De cruel was ook 50 euro goedkoper. Heb ze beiden gefilmd zal het snel proberen te posten!

Cruel traction is op alle fronten beter. Ze wisten dat dit de maatstaf was. Ga er dan niet ruim onder zitten.

Ik vond het tegenvallen. Van tevoren teveel de hemel in geprezen. Gangster Box was bv vele malen beter.

Ik ben het met je eens dat de Gangster box veel beter was. Die was in mijn ogen nog beter dan de Cruel Traction (die natuurlijk ook gewoon ontzettend goed is). Maar de Hardstyle is me ook helemaal niet tegengevallen. Gewoon een hele dikke box die maar blijft gaan. (ik had er al rekening mee gehouden dat hij wel een maatje kleiner zou zijn als op de demo)

Nee, kon bij lange na niet tippen aan de 'rage' van wolff, die knalde deze box er compleet uit, ook de rubro en geisha bakken die wij hadden vond ik beter presteren.

Back
Bovenaan