Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wacht ff, die één na laatste rij?!In 1 woord, BRUUT!!
Wat een een geweldige harde burst en grote effecten.
Deze komt zeker weten volgend jaar weer terug
Nou idd productiefoutje hahhahaWacht ff, die één na laatste rij?!
Deze blaaste met de burst alle NL compounds omver wat een geweld en spreiding!!!!!
Ik heb hem zelf in de actie afgelopen jaar voor 115 euro gekocht, goedkoper heb ik hem volgens mij ook niet gezien.vind dit echt een hele dikke bak. ik heb niet heel goed opgelet wat hij koste, maar voor welk bedrag mag ik hem echt niet laten liggen. Heb in dit topic gelezen rond de 120 euro maar dat vind ik toch best aan de prijs voor 30 sec.
Ik heb hem voor 140€ maar wel met 30% gratis vuurwerk uitzoekeb. Pak 'm beet €110 voor betaald, was het zeker waard, gezien de gestegen prijzen over het algemeen.vind dit echt een hele dikke bak. ik heb niet heel goed opgelet wat hij koste, maar voor welk bedrag mag ik hem echt niet laten liggen. Heb in dit topic gelezen rond de 120 euro maar dat vind ik toch best aan de prijs voor 30 sec.
Had hem voor 104, maar top bak.Ik heb hem zelf in de actie afgelopen jaar voor 115 euro gekocht, goedkoper heb ik hem volgens mij ook niet gezien.
Eens.. Kort en kostbaar maar de dikste bak die je kunt vinden!Hele dikke bak.
Alleen 120 euro voor een kilo kruit en de korte tijdsduur laat me toch twijfelen.
Zet hem wel op de longlist voor komend jaar, mocht het nog lukken om deze te bemachtigen i.v.m. het kooien verhaal.