Hardcore helium

Deze ook gehad, alleen nooit gezien helaas vond een vriend het fijn om deze te schieten zonder het even te melden dus deze is ergens in een show beland 😡🤣

• Wow
Waarderingen: BENZ
Deze gehad, zat overigens in kooi.
Hele dikke bak! Zeer grote ronde effecten met goede diepe burst. Tempo is snel maar dat alles maakt deze ook een Topper!!

vind dit echt een hele dikke bak. ik heb niet heel goed opgelet wat hij koste, maar voor welk bedrag mag ik hem echt niet laten liggen. Heb in dit topic gelezen rond de 120 euro maar dat vind ik toch best aan de prijs voor 30 sec.

vind dit echt een hele dikke bak. ik heb niet heel goed opgelet wat hij koste, maar voor welk bedrag mag ik hem echt niet laten liggen. Heb in dit topic gelezen rond de 120 euro maar dat vind ik toch best aan de prijs voor 30 sec.
Ik heb hem zelf in de actie afgelopen jaar voor 115 euro gekocht, goedkoper heb ik hem volgens mij ook niet gezien.

Ik heb hem voor 140€ maar wel met 30% gratis vuurwerk uitzoekeb. Pak 'm beet €110 voor betaald, was het zeker waard, gezien de gestegen prijzen over het algemeen.

Hele dikke bak.
Alleen 120 euro voor een kilo kruit en de korte tijdsduur laat me toch twijfelen.
Zet hem wel op de longlist voor komend jaar, mocht het nog lukken om deze te bemachtigen i.v.m. het kooien verhaal.

Dat kruitgewicht moet je gewoon negeren want die boeketten lijken gewoon maximaal gevuld. Ik had hem voor €120 wat dus uit komt op €1,50 per schot en ookal vind ik dat teveel in de meeste gevallen was dat het wel waard bij deze bak

Back
Bovenaan