Arnoud PyroFan
VWC lid
Vuurwerk365Waar dan? Zie ze nergens voorbij komen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vuurwerk365Waar dan? Zie ze nergens voorbij komen
Waarmee gefilmd? Blauw komt echt goed over zeg![]()
Een Blackmagic pocket cinema camera 4K, in 10-bit gefilmd
Ik had aflopen jaar de kooiloos versies. Die waren nog steeds erg dik! Een van de beste bakken die ik hier in Nederland heb gekocht.Enige zorg die ik heb bij deze beuker is de kwaliteit van de nieuwe import. Oude voorraad is inmiddels op.
Rubro heeft veel nieuwe producten vorig jaar kooiloos geïmporteerd. Er is een aardige run op dit artikel ontstaan, hopelijk - als ze überhaupt komen - blijven ze de oude vertrouwde kwaliteit. Maar daar ben ik nog niet heilig van overtuigd.
Vorig jaar is al een deel kooiloos geïmporteerd en die deden het wel zoals het hoort. Maar of die 'gok' nogmaals genomen wordt... ?
Hoe weet je dat de oude voorraad op is? Maar verder snap ik je zorgen, ik denk dat de kwaliteit opzich prima zal blijven (mocht er een batch '25 komen), alleen bestaat de kans dat de rijen niet meer at-once schieten zoals batch '24. Batch '23 had dat namelijk ook niet volgens mijEnige zorg die ik heb bij deze beuker is de kwaliteit van de nieuwe import. Oude voorraad is inmiddels op.
Rubro heeft veel nieuwe producten vorig jaar kooiloos geïmporteerd. Er is een aardige run op dit artikel ontstaan, hopelijk - als ze überhaupt komen - blijven ze de oude vertrouwde kwaliteit. Maar daar ben ik nog niet heilig van overtuigd.
Vorig jaar is al een deel kooiloos geïmporteerd en die deden het wel zoals het hoort. Maar of die 'gok' nogmaals genomen wordt... ?
Omdat Rubro dit heeft aangegeven.Hoe weet je dat de oude voorraad op is? Maar verder snap ik je zorgen, ik denk dat de kwaliteit opzich prima zal blijven (mocht er een batch '25 komen), alleen bestaat de kans dat de rijen niet meer at-once schieten zoals batch '24. Batch '23 had dat namelijk ook niet volgens mij
Een Blackmagic pocket cinema camera 4K, in 10-bit gefilmd
Mooi cameraatje wel![]()
Wat bedoel je precies met AA+BB?Dit was waarschijnlijk wel de topper van de avond en krijgt zeker mijn compound van het jaar nominatie! Deze in de avond geschoten nog met w4. Toppers, twee stuks in AA+BB geschoten. Het lanceringsgeluid was echt niet normaal, kan met de akoestiek te maken van de stooklocatie, maar dat geluid was kippenvel! Volgend jaar weer minimaal 2.
Je hebt een compound met cake A en cake B.. als je die open knutselt (mag niet!Wat bedoel je precies met AA+BB?