Hardcore helium

Enige zorg die ik heb bij deze beuker is de kwaliteit van de nieuwe import. Oude voorraad is inmiddels op.
Rubro heeft veel nieuwe producten vorig jaar kooiloos geïmporteerd. Er is een aardige run op dit artikel ontstaan, hopelijk - als ze überhaupt komen - blijven ze de oude vertrouwde kwaliteit. Maar daar ben ik nog niet heilig van overtuigd.

Vorig jaar is al een deel kooiloos geïmporteerd en die deden het wel zoals het hoort. Maar of die 'gok' nogmaals genomen wordt... ?

Enige zorg die ik heb bij deze beuker is de kwaliteit van de nieuwe import. Oude voorraad is inmiddels op.
Rubro heeft veel nieuwe producten vorig jaar kooiloos geïmporteerd. Er is een aardige run op dit artikel ontstaan, hopelijk - als ze überhaupt komen - blijven ze de oude vertrouwde kwaliteit. Maar daar ben ik nog niet heilig van overtuigd.

Vorig jaar is al een deel kooiloos geïmporteerd en die deden het wel zoals het hoort. Maar of die 'gok' nogmaals genomen wordt... ?
Ik had aflopen jaar de kooiloos versies. Die waren nog steeds erg dik! Een van de beste bakken die ik hier in Nederland heb gekocht.

Hoe weet je dat de oude voorraad op is? Maar verder snap ik je zorgen, ik denk dat de kwaliteit opzich prima zal blijven (mocht er een batch '25 komen), alleen bestaat de kans dat de rijen niet meer at-once schieten zoals batch '24. Batch '23 had dat namelijk ook niet volgens mij

Hoe weet je dat de oude voorraad op is? Maar verder snap ik je zorgen, ik denk dat de kwaliteit opzich prima zal blijven (mocht er een batch '25 komen), alleen bestaat de kans dat de rijen niet meer at-once schieten zoals batch '24. Batch '23 had dat namelijk ook niet volgens mij
Omdat Rubro dit heeft aangegeven.
Het kan zijn dat een enkele winkel nog zijn eigen rest voorraad heeft, maar bij Rubro 100% uitverkocht. Alleen nieuwe leveringen 2025 beschikbaar (zijn al wel aangekondigd).

Er waren helaas meerdere producten die echt wel in kwaliteit naar achteren zijn gegaan in 2024 tov 2023. En een aantal producten die in kooiloze vorm EXTRA hebben ingeleverd. Daar tegenover staan enkele "kooiloze producten" die presteerden zoals vanouds. En zoals deze Helium Hardcore die zowel met als zonder kooi is geïmporteerd. Vandaar mijn referentie naar "gokken". Lijkt er namelijk op dat deze producten eigenlijk gewoon in kooi had moeten zitten.

Alle producten die in een jaar piekten qua effect, zijn het jaar erop verminderd. Daar zit mijn zorg.

Dit was waarschijnlijk wel de topper van de avond en krijgt zeker mijn compound van het jaar nominatie! Deze in de avond geschoten nog met w4. Toppers, twee stuks in AA+BB geschoten. Het lanceringsgeluid was echt niet normaal, kan met de akoestiek te maken van de stooklocatie, maar dat geluid was kippenvel! Volgend jaar weer minimaal 2.

Wat bedoel je precies met AA+BB?

Back
Bovenaan