Hardcore helium

Zelf 110 betaald, best wat centjes voor zon korte duur maar hij moet dan ook echt heftig wezen. Dit jaar zelf voor het eerst.

Ik zoek hem eigenlijk ook nog, had hem in bestelling staan. Maar helaas krijgen ze er daar te weinig binnen. Heb hem wel zien staan, maar voor 150 euro. Dat vind ik zelf denk ik net iets te gortig. Had er 120 voor betaald. Voor mij persoonlijk is er niet iets wat een goede vervanger voor dit ding is.

Ik zoek hem eigenlijk ook nog, had hem in bestelling staan. Maar helaas krijgen ze er daar te weinig binnen. Heb hem wel zien staan, maar voor 150 euro. Dat vind ik zelf denk ik net iets te gortig. Had er 120 voor betaald. Voor mij persoonlijk is er niet iets wat een goede vervanger voor dit ding is.
Waar als ik vragen mag? Bij vuurwerk365?

Misschien is de Red Lantern Turbine een geschikte vervanger voor je?

Deze dit jaar besteld omdat mijn bestelling bij Vathorst was geannuleerd, wat budget vrij gekomen dus en ik wilde een dikke 30mm bak erbij. Als ik de reacties en filmpjes bekijk ga ik daar geen spijt van krijgen, ben erg benieuwd!

Ik had ergens in mijn hoofd dat deze €75,- was. Blijkt ie nu €150 te zijn. Nja, dan toch maar niet

Wij hebben deze zowel met als zonder kooi geleverd gekregen, exact dezelfde batch, nummer, jaartal etc.

Heel gek. Of een foutje van de Chinezen, of toch verschillen tussen de 2.. we gaan het zien.
Rubro maakt er gewoon oprecht een potje van dit jaar. Hopelijk niet kwa uitwerking😅

Back
Bovenaan