Wat zou deze mogen kosten? 120 euries vind ik net te gek, wat vinden jullie?
Ik heb hem voor 115 toch mooi in laten pakken. Misschien dat er ergens nog een mooie actie komt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat zou deze mogen kosten? 120 euries vind ik net te gek, wat vinden jullie?
Omgeving Den Bosch, Bruchem welDeze nog ergens te koop in het midden van het land?
Waar als ik vragen mag? Bij vuurwerk365?Ik zoek hem eigenlijk ook nog, had hem in bestelling staan. Maar helaas krijgen ze er daar te weinig binnen. Heb hem wel zien staan, maar voor 150 euro. Dat vind ik zelf denk ik net iets te gortig. Had er 120 voor betaald. Voor mij persoonlijk is er niet iets wat een goede vervanger voor dit ding is.
Waar als ik vragen mag? Bij vuurwerk365?
Misschien is de Red Lantern Turbine een geschikte vervanger voor je?Ik zoek hem eigenlijk ook nog, had hem in bestelling staan. Maar helaas krijgen ze er daar te weinig binnen. Heb hem wel zien staan, maar voor 150 euro. Dat vind ik zelf denk ik net iets te gortig. Had er 120 voor betaald. Voor mij persoonlijk is er niet iets wat een goede vervanger voor dit ding is.
je kan hem bij riezebos nu nog halen met 20% gratis vuurwerk dus dat is in principe €120Bij Vathorst
Dik ding wel, was me igg nog niet opgevallen haha.Misschien is de Red Lantern Turbine een geschikte vervanger voor je?
Ja klopt, die had ik inderdaad ook gezien. Ik hou de voorraad wel even in de gaten daar, als het te heet word ander mijn voeten bestel ik hem misschien alsnog daar.je kan hem bij riezebos nu nog halen met 20% gratis vuurwerk dus dat is in principe €120
Je krijgt hier absoluut geen spijt van, topding!Deze dit jaar besteld omdat mijn bestelling bij Vathorst was geannuleerd, wat budget vrij gekomen dus en ik wilde een dikke 30mm bak erbij. Als ik de reacties en filmpjes bekijk ga ik daar geen spijt van krijgen, ben erg benieuwd!
Tis een dikke finale waaier, maar 150 is wel te veel.Ik had ergens in mijn hoofd dat deze €75,- was. Blijkt ie nu €150 te zijn. Nja, dan toch maar niet
Wij hebben deze zowel met als zonder kooi geleverd gekregen, exact dezelfde batch, nummer, jaartal etc.
Heel gek. Of een foutje van de Chinezen, of toch verschillen tussen de 2.. we gaan het zien.
Dat is wel raar. Wegen ze hetzelfde? (zonder de kooi natuurlijk.)Wij hebben deze zowel met als zonder kooi geleverd gekregen, exact dezelfde batch, nummer, jaartal etc.
Heel gek. Of een foutje van de Chinezen, of toch verschillen tussen de 2.. we gaan het zien.
Dat is wel raar. Wegen ze hetzelfde? (zonder de kooi natuurlijk.)
Rubro maakt er gewoon oprecht een potje van dit jaar. Hopelijk niet kwa uitwerkingWij hebben deze zowel met als zonder kooi geleverd gekregen, exact dezelfde batch, nummer, jaartal etc.