Freaky Pyro
VWC lid
Filmpje van de 2016 batch.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had em dit jaar ook voor het eerst. Had em na de visions of ectasy staan als kleine finale. Maar hij viel helemaal in het niet. Ik weet niet welke batch het was. Maar had geen kleur en geen crackling. En schoot snel achter mekaar niet att once zeg maar.maar de knallen waren echt te zacht voor een finale. Beetje jammer.
Dit had ik dus ook.
Had ook het idee dat het niet eens 25 knallen waren. Helft papier zat er na afloop nog op. Maar het zat wel los. Ga de cake nog eens inspecteren om te zien of er wellicht toch nog bombettes in zitten.
Ik snap de klachten niet helemaal.
Ik heb het vermoeden dat er een aantal dozen met restant gevuld zijn.
Dit gebeurd regelmatig.
Ik kreeg na een klacht te hebben neergelegd bij onze leverancier over de mayen ( dezelfde cakes in een doos) dat dit 15 exemplaren betrof.
Ik heb hier gelijk op aangegeven dat deze 15 dan liever ondergeleverd moeten worden dan maar even op z'n Chinees een doosje te vullen met wat er ter plekke voorhanden is.
Gr
Evolution Fireworks
Het lijkt wel alsof alle knalcakes in Nederland streng worden behandeld, het is gedaan, we moeten opzoek naar andere afsluiters.