Happy Thunder Q

Met de jaren tikje minder dua hoe eerder hoe beter. Probleem is de 120dB regel en die is in de 2016 veilig(er) gesteld door uets langzamer salvo ipv écht at once. Dan was t sws byebye geweest.

Nou ik had de 2016 versie en vond hem goed zat, net als alle andere jaren. Misschien heeft het ermee te maken dat ik een hoop vochtvreters tussen het vuurwerk had gezet?

Het kan zeker schelen, maar ik ben er persoonlijk van overtuigd dat de eerste batches toch echt wel harder waren, uiteraard begrijp ik ook heel goed dat Marchel het risico gewoonweg niet wil lopen.
Wil niet zeggen dat deze niet goed is, maar de eerste batches waren gewoon snoeihard :D

Ook de 2016 versie gezien, viel in het niets bij voorgaande jaren. Tot overmaat van ramp knalde hij nog uit elkaar ook bij de laatste paar schoten :bonk:

Even terugkomend op mijn eerdere bericht. Onlangs nog een setje van 6 geschoten, deze gingen een stuk stabieler en rapper de lucht in.. Het is wel wat minder hard dan we gewend waren, maar ze gingen in ieder geval wel constant de lucht in :wink:

Twijfel om hier een karton van te bestellen voor als finale van een leuk pallet project, lees veelal mindere reactie's van de ''nieuwere'' batches, wat is jullie aanbeveling? wel of niet doen.

Ik heb 3keer de 2016 uitvoering en 1keer de 2015 versie, ik ben benieuwd of ik ook de verschillen merk of dat ik vanavond zo in trans ben dat het allemaal mooi is.

Back
Bovenaan