Happy Thunder Q

Vanavond in Huissen gezien, en de gekleurde comets vind ik echt mooi! Hierbij kwamen alleen ti-salutes, waar ik hierboven ook wel filmpjes zie met zilveren blinkers. De burst viel mij eigenlijk best wel tegen, kwam amper boven siercakes uit, en kwam bij lange na niet aan het geluid van de Delicious Thunder, die vlak daarvoor geschoten werd. Een leuke bak, dat zeker, maar vooral om het all-at-once en de gekleurde comets, niet zozeer voor de knal.

Deze heb ik elk jaar en had hier nu een karton van besteld maar helaas waren ze niet all-at-once. Leken salvo’s van 5 te zijn.

2016 versie was prima. Wel een mislukte versie ertussen. Na 5 shots gestopt en bij reservelont ook niet all-in-once. Misschien toch beste tijd gehad.

helaas was dit geen all at once bij mij en dit waren mijn laatste 2 cakes :bonk: ....jammer want de rest van evolution was echt top spul!!

Eentje gezien, helaas geen schim meer van hoe deze cake ooit presteerde. Schot voor schot en een hele zwakke burst. Onwijs zonde! Was echt een anticlimax :(

Eentje gezien, helaas geen schim meer van hoe deze cake ooit presteerde. Schot voor schot en een hele zwakke burst. Onwijs zonde! Was echt een anticlimax :(

Dit verneem ik nu voor het eerst.
Heb je er toevallig beelden van?
Dan kan ik dat meenemen in het evaluatie gebeuren met onze producent.

gr
Marchel

gr
Marchel

Is volgens mij niet gefilmd, moet ik navragen. Ik weet ook niet of het eentje van de 2019 batch is of al een oudere. In een aantal posts hierboven wordt dit namelijk ook al genoemd. Wellicht heb ik te maken gehad met een cake uit die batch of gewoon een maandagochtendexemplaar. BEn wel benieuwd of meerdere mensen deze ervaring hadden.

gr
Marchel

Ik had hetzelfde met de 2018 versie, niet all at once maar per schot jammer genoeg . Daarom deze afgelopen jaar ook niet meer gekocht .

Te zien op dit filmpje vanaf 2 minuut 15 :

Dit was vorig jaar toch al helder? Geen at once meer. Doodzonde. Dit was altijd mijn final shot.
2 x 3 stuks was super.

Dus hoop ik heel erg dat deze weer 'at once' terug komt, met de kleurtjes en chry/knal.

De 2016 versie heb ik speciaal apart laten zetten door de vrienden van Pyrofreakshuizen, gelukkig maar want deze waren all-at-ones en top! Vorig jaar een ander productiejaar en die was gewoon schot per schot.

Ik ga dit meenemen in de evaluatie.
En zoals vaker, indien er extreme verschillen zijn mag men dit altijd naar mij sturen via ons mailadres.
Met video/foto materiaal is het makkelijker de discussie aan te gaan met onze leverancier.

gr
Marchel

Back
Bovenaan