Happy Thunder Q

Door alles in 1 keer eruit te rammen komt er een te hoge piek belasting in DB.
Door deze in een zeer snel tempo te schieten is het goed te realiseren zonder de DB per schot naar beneden te brengen.

Wij hebben liever een snelle sequentie met hogere DB dan alles in 1 ker en daardoor de burst te moeten verlagen.

gr
Marchel
 
Door alles in 1 keer eruit te rammen komt er een te hoge piek belasting in DB.
Door deze in een zeer snel tempo te schieten is het goed te realiseren zonder de DB per schot naar beneden te brengen.

Wij hebben liever een snelle sequentie met hogere DB dan alles in 1 ker en daardoor de burst te moeten verlagen.

gr
Marchel

Maar dat 'zeer snelle tempo' is er dit jaar wel? Vorig jaar schoot de mijne schot voor schot..
 
Happy Thunder Q was ooit mijn eerste cake van Evo die ik samen met de Red Ghost kocht in de freakshop van Orthen, direct verliefd op het merk Evo waardoor ik een aantal jaar veel Evo in de collectie had.

Afgelopen jaar kwam ik wat knalcakes tegen van Evo uit de Thunderstorm lijn en heb die toen direct gekocht!
Happy Thunder Q blijft mijn favoriet. klein maar krachtig

In de video te zien vanaf 00:50

20221230_134720.jpg
 
Tijdje niets over gehoord zeg, maar dit blijven topcskes inderdaad, ziet er goed uit!
Die Titanium Thunder was mijn favoriet in deze serie.
 
Waar? Mag in PB. Thanks!

Op bestelvuurwerk.nl in ieder geval in Almere, Leerdam en Woerden. In de bonus, 2 stuks voor 2 tientjes. Ik zit er zelf ook nog over te tobben, maar zo lang ik niet weet welke batch het is, haal ik de trekker niet over.
 
Ik weet nog dat de 2018 en 2019 batch minder was. heb op de 2020 batch nog niets kunnen vinden. Misschien iemand die deze geschoten heeft?
 
Mevrouw achter de toonbank bij Chinatown Almere, bedankt!! Ik heb in het verleden een batch van de Happy Thunder Q die niet all at once ging. Dat vond ik jammer en daarna nooit meer gekocht. Wel wilde ik de all at once nog eens proberen en mevrouw van de winkel wist dat deze versie (2020) all at once zou zijn. Hij was niet helemaal all at once, maar wel super rap. De knallen waren echt hard! Merkte duidelijk verschil tussen de klappen van een 25 mm cake (400 gram) en deze topper. Super dik, volgend jaar weer hoop ik
 
Back
Bovenaan