Happy Thunder Q

Zijn de containers al binnen voor dit product ?
Hoop dat deze net zo goed is als de 2014 versie. Zo op film ziet het er prima uit.

Inmiddels is alles varende.
De comets zullen feller zijn en de salutes conform wetgeving.
Hij zal dus niet meer zo extreem zijn als de 1e versie maar nog steeds flink lawaai maken:p

Gr
Evolution Fireworks

Ik zat te twijfelen tussen 4x deze of 4x white thunder. Maar die 2015 is helemaal top met die felle lichtkogels. Ik pak ze voor de zekerheid wel in met ducktape dan schiet alles zowieso mooi omhoog. Nu nog kijken hoe ik de 2015 versie te pakken kan krijgen:)

Ik zat te twijfelen tussen 4x deze of 4x white thunder. Maar die 2015 is helemaal top met die felle lichtkogels. Ik pak ze voor de zekerheid wel in met ducktape dan schiet alles zowieso mooi omhoog. Nu nog kijken hoe ik de 2015 versie te pakken kan krijgen:)

Kans is erg groot dat je die scoort.
Hadden in januari nog maar 6 doosjes over.

Gr
Evolution Fireworks

Heb de 2013 versie weten te bemachtigen, al ben ik wel benieuwd hoe de 2015 versie presteerd!!

Laatst bewerkt:
Heb de 2013 versie nog weten te bemachtigen, aanstaande vrijdag is er een demo en wordt waarschijnlijk de 2015 versie geschoten ben benieuwd hoeveel hij verschilt met de 2013 versie

Ik ben bang dat ie veel minder hard gaat. Alle at once cakes zijn er al uit(delicious thunder en at once) doordat de importeurs zelf de kosten betalen als iets word afgekeurd. Of cakes worden aangepast. Hoop in ieder geval nog de oude versie te krijgen en dat de nieuwe niet al te zacht gaat.

De onze is in grammen zo aangepast dat de piek niet over de wettelijke norm zou moeten gaan.
Mocht dit teveel afbreuk doen aan dit item zullen we volgend jaar gaan kijken of we er een rapid fire van maken.
Dit is ook afhankelijk van jullie meningen cq commentaren.

We blijven natuurlijk proberen uitdagende items op de markt te plaatsen.

Gr
Evolution Fireworks

Ik ben bang dat ie veel minder hard gaat. Alle at once cakes zijn er al uit(delicious thunder en at once) doordat de importeurs zelf de kosten betalen als iets word afgekeurd. Of cakes worden aangepast. Hoop in ieder geval nog de oude versie te krijgen en dat de nieuwe niet al te zacht gaat.

De onze is in grammen zo aangepast dat de piek niet over de wettelijke norm zou moeten gaan.
Mocht dit teveel afbreuk doen aan dit item zullen we volgend jaar gaan kijken of we er een rapid fire van maken.
Dit is ook afhankelijk van jullie meningen cq commentaren.

We blijven natuurlijk proberen uitdagende items op de markt te plaatsen.

Gr
Evolution Fireworks

Ik vind het erg fijn dat je hier gewoon eerlijk over bent. De meeste importeurs doen net alsof hun neus bloed. Ik vind het wel erg jammer dat we elk jaar de toppers van vorig jaar links kunnen laten liggen, omdat je eigenlijk al weet dat de importeurs ze niet nog een jaar op de markt kunnen brengen. Wat leven we toch in een ***** land met die extra keuringen.

Ik wil gewoon transparant zijn.
Het zijn nog steeds goede knal cakes hoor.
Echter ga ik niet bewust het randje opzoeken of erover heen.

En ik wil knalcakes blijven importeren.
Om het aantrekkelijk te maken deze aan te schaffen moet je deze gaan maken met een extra effect.
Ik ben momenteel met een ontwerp in de weer en hoop dat dit gaat lukken.
Zullen er veel blij van worden verwacht ik:D

Gr
Evolution Fireworks

En dan meer dan 25shots ☺

Dat is mogelijk.
Echter is een knalcake voor het merendeel een liefhebbers product.
Uiteraard zijn er ook consumenten die met een leuke knalcake het nieuwe jaar in willen gaan.
Dat is ook de rede waarom ik er altijd wel een neven effect bij duw om hem daardoor aantrekkkelijker te maken.

Heb nog tientallen ontwerpen klaarstaan.
Dus kan nog even voorruit:angel:

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan