Happy Thunder Q

Zeker mooie knalcake heb een karton besteld wil eigenlijk meer van want wat een knal komt ervan af zeg niet normaal

Net 1 met mijn collega's afgeschoten om het werkjaar af te sluiten. Heerlijke knallen zeg!!

Erg spectaculair!

deze ook 3x afgestoken, moet zeggen dat de knallen heerlijk waren! maar bij mij waren de cakes niet in één salvo leeg, maar weren de schoten heel snel een voor een afgeschoten. beetje een iets snellere versie van de white thunder van wolff. een salvo was nog iets spectaculairder geweest denk ik, maar desalniettemin waren ze echt top en komen ze er volgend jaar gewoon weer!

Lekkere dreunen inderdaad, al vond ik de knallen niet zoooo veel harder dan andere knalcakes. Maar zeker lekker salvo einde aan een finale :D

Dit was voor mij het tweede jaar dat ik deze had, en ook volgend jaar probeer ik hem weer in het assortiment te krijgen. Topper dit! Vooral die agressieve crackling die eraan vooraf gaat is genieten.

Wat een heerlijk bakkie is het toch ook. Dat er uit zo'n klein potje zoveel geweld kan komen! Volgend jaar zeker weer!

Weet niet of ik een foute had maar deze was wel hard. Okay, alles gaat er wel in 1x uit maar zoveel geweld in 1x heb ik nog nooit mee gemaakt. Mooi vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Had er een aantal en gingen lekker! Komen indrukwekkend over door de mine en blinkers/glitter. Knal is lekker maar niet kneiterhard.

Heerlijke cake!! Leuk om te verwerken in je show hij komt 3x voorbij op 6:30 met 5x Fuego!

Had er een aantal en gingen lekker! Komen indrukwekkend over door de mine en blinkers/glitter. Knal is lekker maar niet kneiterhard.

Lekkere finale bak inderdaad. Maar ik vond de knallen minder (2014 batch). De Cruelty van Wolff klapte hem er echt wel uit.

Mooie salvo, maar had dus meer van de salutes verwacht.

Edit: maar hij staat zeker wel weer in de straat aankomende keer! :D

Laatst bewerkt:
Deze met oud en nieuw 2 x los afgestoken en 1 x per 12..per 12 is zeker een aanrader haha, had hem als finale project gedaan en dat was zeker een goede keus!

Back
Bovenaan