Happy Hardcore [Ass.]

Het uiterlijk van de labels en de omdoos zijn wel de fraaiste die ik tot nu toe heb gezien! Haast een collector item! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van de cakes! Ceeedeetje erbij en compleet is deze! :cool:

De titels van old school tracks als namen van de cakes zijn geniaal. Helaas ben ik al klaar met bestellen en is de video nog geen reden om hem mijn budget te doen verbreden. Wellicht volgend jaar na de straatfilms...

Vanavond gezien bij demo van Orthen. Ik vond het zelf geen heel spannend assortiment. Het viel me op dat de cakes erg hoog schoten. Oordeel zelf..

Deze valt inderdaad wat in het niet bij die dikke Evo boxen. Tempo is mij ook wat te traag. Desalniettemin geen slechte cakebox, maar vind hem meer wat voor de gemiddelde consument. Lang en hoog.

Ik vond dit inderdaad niet zo heel goed.

De bombettes gingen erg hoog waardoor effecten kleiner leken en burst was ook niet heel hard. Wel veel schoten voor je geld maar ik haal dan liever iets met meer geweld :).

Oordeel zelf:

Ik vind het eigenlijk wel een mooi assortiment, iets minder stijglading en dan wil ik ze volgend jaar wel meepakken :D

Back
Bovenaan