Happy Hardcore [Ass.]

Zoals reeds eerder gemeld gaan we onze producten meer consument gericht maken daar deze de grootste groep zijn qua afname en uiteraard anders naar producten kijkt.
De consument zal dit assortiment zeer indrukwekkend vinden in tegenstelling tot liefhebbers.
Dat zou men ook moeten begrijpen.

Gr
Evolution Fireworks

ik zelf hou wel van cakes die wat trager schieten zodat je er wat langer van kan genieten, niet bij alle cakes maar bij 19 shot ass kan ik dat wel waarderen :). en indd de meeste consumenten willen cakes die wat langer schieten zodat ze er wat langer van kunnen genieten. ik heb m besteld en vind m wel mooi op film, over 3 weken zullen we t zien in de straat

Ik heb deze ook besteld en ik denk niet dat ik teleurgesteld word over drie weken. Ik heb wel het vertrouwen in het vuurwerk van Evolution.

Gisteren ook gezien bij Orthen, ik vond sommige cakes een beetje tegenvallen en sommige waren wel mooi!
Voor het gewone publiek is dit inderdaad een prima assortiment!
Zelf overweeg ik hem ook nog aan te schaffen, maar niet voor de advies verkoopprijs.

Dat hij wat langzaam schiet vind ik niet erg ik schiet toch meerdere tegelijk, de hoogt valt mij alleen tegen, komt het toch wat minder over. Hoop niet dat dit een voorbode is voor de rest vd 2016 productie?
Ik neem hem bij nader inzien toch maar niet.

Langzaam schieten is voor mij ook zeker geen probleem. Kunnen de kids familie en vrienden er langer van genieten. Toch qua namen een van het meest briljante assortiment (sorry jeugdsentiment :wink: )

Ik heb deze los geschoten in de vooravond. Vond ze erg goed,mooi boeket goede burst. Vond niet dat ze hoog gingen,gelijke hoogte ongeveer als de fairytails 2016 versie.

Gaaf dat deze nu goed op beeld staat, ziet er aanzienlijk beter uit dan op de pre-jaarwisseling films. Lijkt mij een ontzettend goed assortiment met frisse en moderne effecten

Leuk assortiment hoor. Mooie effecten met veel kleur. Vind persoonlijk alleen de laatste cake met crackling niet zo veel aan. Thumbs up voor Evo dit jaar zeg.

Ik vind hem juist minder dan verwacht. Heb hem nog in de winkel zien liggen. De labels vind ik wel fantastisch, de uitwerking wat minder helaas. Ik weet niet hoe, maar het 19 schots assortiment tijdperk is een beetje voorbij.

Toch wel een lekkere set hoor. Ga ze dit jaar in de gaten houden. Alleen de labels zijn al genieten en nu wetende dat de uitwerkingen ook wel snor zitten, dan komen ze zeer waarschijnlijk in de collectie voor een leuke prijs! :D

Heb deze in de bunker open gemaakt en de cakes vond ik best wel klein en heb hem daarom niet genomen en daar voor in de plaats het fairytail ass. genomen. Nu ik de cakes op film voorbij heb zien komen vind ik het toch jammer dat ik hem heb omgeruild. Zo zie je maar dat je niet altijd op de afmetingen moet afgaan, maar deze vond ik zo klein ...... :bonk:

Back
Bovenaan