Happy Hardcore [Ass.]

Heb deze in de bunker open gemaakt en de cakes vond ik best wel klein en heb hem daarom niet genomen en daar voor in de plaats het fairytail ass. genomen. Nu ik de cakes op film voorbij heb zien komen vind ik het toch jammer dat ik hem heb omgeruild. Zo zie je maar dat je niet altijd op de afmetingen moet afgaan, maar deze vond ik zo klein ...... :bonk:

Vond je het Fairytail assortiment niet mooi dan ?

Laatst bewerkt:
Klein van formaat maar zeker een super set om erbij te hebben zo te zien op het filmpje. De afstand waarop gefilmd is lijkt redelijk groot.

Deze set komt er bij mij dit jaar sowieso.

Vond je het Fairytail assortiment niet mooi dan ?

Zeer zeker wel, maar omdat ik in eerste instantie mijn zinnen had gezet op het happy hardcore assortiment had ik deze toch graag gehad. Maar spijt heb ik zeker niet van het fairytail assortiment :)

Happy Hardcore - Fantasy world
Extreme Salute 2.0 = 1 Cake
Fairytail Assortiment - Cake 3
Buurt Assortiment XXL - Power Zone

Wow op de films komen deze echt heel goed over. Dit is eigenlijk dus het kleine broertje van de Fairy Tail maar doet er weinig voor onder! Nu is alleen de vraag, heeft deze special powder dat die bijna net zo goed is als de FT :p

Hier nog een film van afgelopen Oud en nieuw..

vind hem wel vet, duurd lekker lang.. niet te snel.
Voor in de vooravond zo rond een uurtje of 10 perfect.

Voor rond 00:00 is die net te langzaam vind ik.

effect grote en burst.. en de gang om hoog uit de tube, valt me niets tegen in het filmpje hierboven.

zal persoonlijk zelf wel cake 8 en 9 omwisselen.. vind 8 net iets meer spectakel om mee af te sluiten dan cake 9.

Dir pakket spreekt me erg aan , weet iemand of het meer bedoelt is als assortiment of meer als doorlont box? Zijn het vierkante cakes of 6 hoekig?

De cakes zijn 6 hoekig

808.1476610493.png

Is zeker een mooi pakket. ik heb er gisteren 1 besteld bij een freakactie. Zover ik weet zijn ze 6 hoekig, voorzien van 2 lonten.

Ik heb de cakes los geschoten, waren echt top! :D
Heb er een aantal gefilmd, zal binnenkort de beelden in dit topic zetten :)

Prachtig assortiment zeg! Afgaande op de filmpjes doen ze inderdaad weinig onder voor de Fairytails. Labels en verpakking zijn ook geweldig ( en dat uit de mond van een metalfan :D ).

Ik vind hem juist minder dan verwacht. Heb hem nog in de winkel zien liggen. De labels vind ik wel fantastisch, de uitwerking wat minder helaas. Ik weet niet hoe, maar het 19 schots assortiment tijdperk is een beetje voorbij.

Dat mag jij best vinden maar dat is natuurlijk niet zo. Wel is het misschien zo dat de 19 schots door al het andere geweld niet echt meer geschikt zijn voor 12 uur. Of je moet er meerdere tegelijk schieten.

Dat mag jij best vinden maar dat is natuurlijk niet zo. Wel is het misschien zo dat de 19 schots door al het andere geweld niet echt meer geschikt zijn voor 12 uur. Of je moet er meerdere tegelijk schieten.

De 19shots van wolff oldskool newskool edition kinnen qua burst en uitwerking goed mee komen om 12uur hoor.

Wow op de films komen deze echt heel goed over. Dit is eigenlijk dus het kleine broertje van de Fairy Tail maar doet er weinig voor onder! Nu is alleen de vraag, heeft deze special powder dat die bijna net zo goed is als de FT :p

Haha ja net als bkv vroegah Special Space Powder.
Nee niets speciaals aan.
Gewoon een goed gevulde 25mm 19sh cake.
En de Chinezen hebben eens een keer precies gedaan wat afgesproken is.
Gewoon goede kwaliteit en de A klasse kruit mixen..
Ja bravo China.
Mag ook eens gezecht worden��

De 19shots van wolff oldskool newskool edition kinnen qua burst en uitwerking goed mee komen om 12uur hoor.

Ja dat is wel zo en dat geldt ook voor Fairytail en Brasilian maar ik doelde meer op het tempo. Dat is bij de meeste 19 schots net ff te laag voor al het geweld na 12en.

Back
Bovenaan