dinoroel
VWC lid
Dan wordt het toch is tijd om te bestellen! Zal ook mijn buurman er weer bij betrekken, die vond z'n collectie vorig jaar goed geslaagd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stel dat de nieuwe wetgeving doorgaat, kan ik dan nog een bestelling annuleren of andere producten uitkiezen? Heb namelijk 1 bestelling gedaan voor me ochtendshow met onder andere day light cakes. Vind het dan zonde van het geld. Mag ook via pm beantwoord worden Jo.
MEh Oh das jammer zeg. Moest nog 1 dagje wachten met vakantie centjes maar ben opeens veel meer kwijt met wat ik had in me winkelmandje. Laat sommige cakes nu wel staan denk. Zeer spijtig dat maar 1 dag na vermelding de prijzen al zijn aangepast.![]()
Vind ik zelf ook een beetje vreemd - het bericht wekt een andere indruk en zeker met het vakantiegeld voor de deur, was het misschien niet gek de prijzen nog even gelijk te houden of er zelfs een leuke vakantiegeld actie aan te koppelen![]()
De prijzen zijn maar minimaal gestegen en vanaf morgen gaat de WK2014 actie van start dus als Nederland goed speelt mag je voor 100%, 40% of 20% extra vuurwerk uitkiezen.
Ik had precies het zelfde als Paulus![]()
Ben zeker blij met de prijzen alleen moet me wel aan budget houden. Is nu Minder minder minder minder cakes voor zelfde centjes![]()
Nu moet ik opeens keuzes maken en cakes weghalen uit me winkelmandje helaas. Had alles al helemaal klaar of af te rekenen alleen nog even wachtende op de extraatjes. Ach begin gewoon weer overnieuw met keuzes maken en wie weet wint Nederland wel het WK![]()
Zie het niet snel gebeuren maar ach de kans is er altijd.
@Jo_Haokan Fireworks Krijgen jullie nog andere pijlen in de loop van het jaar in de collectie? Wil een mooi pijlen rek maken dit jaar met een aantal van 200+ pijlen hèhè en ben nog opzoek naar diverse mooie pijlen als mogelijkheden opbouwend naar de zink pijlen.