HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ai, met dit bericht was bij mij de indruk gewekt dat de prijzen in juni omhoog zouden gaan.
Echter, ze zijn nu al omhoog gegaan :(

Klopt, ik zat ook te kijken en ik vind niet dat ze minimaal omhoog zijn gegaan want op enkele producten van rond de 13 naar de bijna 16 vind ik niet echt minimaal en ook ik hier lees er uit dat de prijzen per juni zouden stijgen dus ben ik het absoluut met paulus eens en dat buiten het feit dat we bij moeten zijn dat Hoakan het allenmaal doet qua aanbiedingen.

Klopt, ik zat ook te kijken en ik vind niet dat ze minimaal omhoog zijn gegaan want op enkele producten van rond de 13 naar de bijna 16 vind ik niet echt minimaal en ook ik hier lees er uit dat de prijzen per juni zouden stijgen dus ben ik het absoluut met paulus eens en dat buiten het feit dat we bij moeten zijn dat Hoakan het allenmaal doet qua aanbiedingen.

Eens, de producten die ik op het oog had, als ik die nu bestel ben ik 11% meer kwijt, dat is niet toch een aardige stijging. Overigens zijn er ook producten gelijk geblijven, maar er zijn ook producten met 37% gestegen ;)

Precies ze HOEVEN het niet te doen, al die kortingen. Ze hebben het misschien niet op tijd aangegeven maar toch. Blader dit topic maar eens door, dat gezeur over prijzen keert keer op keer terug. Gewoon tevreden zijn en blijven mensen!

Precies ze HOEVEN het niet te doen, al die kortingen. Ze hebben het misschien niet op tijd aangegeven maar toch. Blader dit topic maar eens door, dat gezeur over prijzen keert keer op keer terug. Gewoon tevreden zijn en blijven mensen!

Graag even de reacties lezen, het is slechts interpretatie. Niemand zegt dat de prijzen niet ok zijn, wel dat de aankondiging anders is overgekomen en dat de minimale stijging niet altijd minimaal is. Deels feit, deels mening, niks mis mee dunkt me!

Het enige wat ik vind dat er wel iets meer waardering op zijn plaats is voor zulke top-webshops. :)

Ik lees nergens dat er geen waardering over deze winkel wordt uitgesproken, als ik de tekst lees dan moet ik eerlijk bekennen dat het bij mij ook overkomt dat de prijzen voor aangekondigd in juni gaan stijgen en niet meteen dus dat men daar iets over zegt is juist realistisch en terecht.

Graag even de reacties lezen, het is slechts interpretatie. Niemand zegt dat de prijzen niet ok zijn, wel dat de aankondiging anders is overgekomen en dat de minimale stijging niet altijd minimaal is. Deels feit, deels mening, niks mis mee dunkt me!

Als ik eerlijk ben dan moet ik je gelijk geven want ik lees het namelijk ook zo. Een foutje is zo gemaakt denk ik, Hoakan heeft namelijk een goede reputatie en ik denk niet dat er kwade opzet in zit :)

Mijn bestelling is geplaatst. Buurman heeft ook een paar mooie waaiers op het oog, denk dat hij een deze dagen ook zal bestellen. Je hebt er op 30 december in ieder geval 2 noordwijkers bij.

Hoe zit het trouwens met de nieuwe website...?

We zijn er mee bezig, de belangrijkste zaken zijn: het zal een multistore website worden dus iedere winkel krijgt zijn eigen voorraad (dit maakt het voor ons een stuk makkelijker, verder is de bedoeling dat als je meerdere bestellingen plaatst dat uiteindelijk alles op 1 afhaalbon komt
de afhaaluren zullen worden verdeelt in 4 x 15 minuten
en dat per winkel het kassasysteem in verbinding staat met de voorraad van de website.
Ook als men in de winkel een afhaaldatum en tijd kiest dat dit in verbinding staat met de calender in de website. Er zitten nog veel meer nieuwe snufjes in maar daar merkt de gebruiker niets van.
In iedere geval een flink project waar we mee bezig zijn

HAOKAN WK 2014 ACTIE
De meeste vinden het wel leuk om aan een pool mee te doen
Daar hebben we wat op verzonnen,
Het gaat er om wordt Nederland wereldkampioen of eindigen ze op de 2de of 3de plaats
Bestellingen vanaf 22 mei t/m 11 juni doen mee in deze actie.
Het gaat als volgt je plaatst je bestelling
Wordt Nederland wereldkampioen mag je voor 100% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 2de dan mag je voor 40% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 3de dan mag je voor 20% van het bedrag zelf extra vuurwerk uitzoeken
14 juli wordt iedereen gemaild hoe dat je het extra vuurwerk gratis kan bestellen
Het mooie is je kan nooit verliezen want je profiteerd sowieso van onze grote kortingen

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Heb er na gister avond nu een beter gevoel over :D

Ik was inderdaad ook van plan om Nederland-Spanje af te wachten en dan verder te kijken, ga nu wel bestellen waarschijnlijk. Maar goed voor Haokan dat jullie niet per doelpunt de kortingen geven aangezien er een paar winkels nu straatarm zijn. :p

Ik was inderdaad ook van plan om Nederland-Spanje af te wachten en dan verder te kijken, ga nu wel bestellen waarschijnlijk. Maar goed voor Haokan dat jullie niet per doelpunt de kortingen geven aangezien er een paar winkels nu straatarm zijn. :p

Actie geldt alleen voor bestelling van voor 11 juni ;)

Haokan wk 2014 actie gaat door

Haokan wk 2014 actie gaat door

HAOKAN WK 2014 ACTIE gaat door
Het gaat er om wordt Nederland wereldkampioen of eindigen ze op de 2de of 3de plaats Bestellingen t/m 27 juni doen mee in deze actie.
Het gaat als volgt je plaatst je bestelling
Wordt Nederland wereldkampioen mag je voor 75% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nederland 2de dan mag je voor 30% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nederland 3de dan mag je voor 20% van het bedrag zelf extra vuurwerk uitzoeken
14 juli wordt iedereen gemaild hoe dat je het extra vuurwerk gratis kan bestellen
Het mooie is je kan nooit verliezen want je profiteerd sowieso van onze grote kortingen

TRIBAL het nieuwe merk van HAOKAN

TRIBAL het nieuwe merk van HAOKAN

Eerder in het jaar hebben we de melding gemaakt dat we dit jaar een eigen merk krijgen dat we zelf importeren uit China.
De naam zal zijn TRIBAL
De lijn zal bestaan uit 5 cakeboxen, 2 waaiers, 1 knalcake (all at once) en 13 500 gram cakes.
Verdere info volgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan