HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haokan wk 2014 actie

Haokan wk 2014 actie

HAOKAN WK 2014 ACTIE
De meeste vinden het wel leuk om aan een pool mee te doen
Daar hebben we wat op verzonnen,
Het gaat er om wordt Nederland wereldkampioen of eindigen ze op de 2de of 3de plaats
Bestellingen vanaf 22 mei t/m 11 juni doen mee in deze actie.
Het gaat als volgt je plaatst je bestelling
Wordt Nederland wereldkampioen mag je voor 100% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 2de dan mag je voor 40% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 3de dan mag je voor 20% van het bedrag zelf extra vuurwerk uitzoeken
14 juli wordt iedereen gemaild hoe dat je het extra vuurwerk gratis kan bestellen
Het mooie is je kan nooit verliezen want je profiteerd sowieso van onze grote kortingen

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Stel dat de nieuwe wetgeving doorgaat, kan ik dan nog een bestelling annuleren of andere producten uitkiezen? Heb namelijk 1 bestelling gedaan voor me ochtendshow met onder andere day light cakes. Vind het dan zonde van het geld. Mag ook via pm beantwoord worden Jo.

Stel dat de nieuwe wetgeving doorgaat, kan ik dan nog een bestelling annuleren of andere producten uitkiezen? Heb namelijk 1 bestelling gedaan voor me ochtendshow met onder andere day light cakes. Vind het dan zonde van het geld. Mag ook via pm beantwoord worden Jo.

Daylight cakes mogen omgerolen worden tegen wat anders mocht de wetgeving doorgaan

MEh Oh das jammer zeg. Moest nog 1 dagje wachten met vakantie centjes maar ben opeens veel meer kwijt met wat ik had in me winkelmandje. Laat sommige cakes nu wel staan denk. Zeer spijtig dat maar 1 dag na vermelding de prijzen al zijn aangepast. :bonk:

MEh Oh das jammer zeg. Moest nog 1 dagje wachten met vakantie centjes maar ben opeens veel meer kwijt met wat ik had in me winkelmandje. Laat sommige cakes nu wel staan denk. Zeer spijtig dat maar 1 dag na vermelding de prijzen al zijn aangepast. :bonk:

Vind ik zelf ook een beetje vreemd - het bericht wekt een andere indruk en zeker met het vakantiegeld voor de deur, was het misschien niet gek de prijzen nog even gelijk te houden of er zelfs een leuke vakantiegeld actie aan te koppelen ;)

Vind het zoiezo vreemd dat de prijzen al stijgen want toen ik oktober vorig jaar bestelde waren de prijzen lager dan dat ze nu zijn.
Als ze de rest van het jaar nog verder stijgen gaan ze er zeker vanuit dat ze in 2 dagen net zoveel moeten verdienen als normaal in 3 dagen.

Vind ik zelf ook een beetje vreemd - het bericht wekt een andere indruk en zeker met het vakantiegeld voor de deur, was het misschien niet gek de prijzen nog even gelijk te houden of er zelfs een leuke vakantiegeld actie aan te koppelen ;)

De prijzen zijn maar minimaal gestegen en vanaf morgen gaat de WK2014 actie van start dus als Nederland goed speelt mag je voor 100%, 40% of 20% extra vuurwerk uitkiezen.

Vind t ook spijtig volgend jaar veeeeeel besteld.
Toen waren de prijzen in juni en juli ook nog erg laag.
Nu op sommige cakes flink wat erbij en de meeste inderdaad nog minimaal...
Ach haokan moet ook wat verdienen.
Voor mij wel jammer haha

Besef wel dat ze deze kortingen niet per sé hoeven te geven. Ze hebben het hele jaar voor freaks de vuurwerkwinkel open (online dan) met alsnog prima prijzen.

De prijzen zijn maar minimaal gestegen en vanaf morgen gaat de WK2014 actie van start dus als Nederland goed speelt mag je voor 100%, 40% of 20% extra vuurwerk uitkiezen.

Weet ik Jo, ging mij meer om het bericht gisteren, wat op mij overkwam als 'Bestel nog snel als je van flinke kortingen wil profiteren, in juni gaan de prijzen omhoog' ;)

Ik had dus niet verwacht dat de prijzen nu al gestegen zouden zijn.

Ik had nog een aantal artikelen op de wensenlijst, maar die zijn door de stijging iets minder interessant geworden nu ;)

Ik had precies het zelfde als Paulus :P

Ben zeker blij met de prijzen alleen moet me wel aan budget houden. Is nu Minder minder minder minder cakes voor zelfde centjes :P

Nu moet ik opeens keuzes maken en cakes weghalen uit me winkelmandje helaas. Had alles al helemaal klaar of af te rekenen alleen nog even wachtende op de extraatjes. Ach begin gewoon weer overnieuw met keuzes maken en wie weet wint Nederland wel het WK :bonk:

Zie het niet snel gebeuren maar ach de kans is er altijd.

@Jo_Haokan Fireworks Krijgen jullie nog andere pijlen in de loop van het jaar in de collectie? Wil een mooi pijlen rek maken dit jaar met een aantal van 200+ pijlen hèhè en ben nog opzoek naar diverse mooie pijlen als mogelijkheden opbouwend naar de zink pijlen.

Ik had precies het zelfde als Paulus :P

Ben zeker blij met de prijzen alleen moet me wel aan budget houden. Is nu Minder minder minder minder cakes voor zelfde centjes :P

Nu moet ik opeens keuzes maken en cakes weghalen uit me winkelmandje helaas. Had alles al helemaal klaar of af te rekenen alleen nog even wachtende op de extraatjes. Ach begin gewoon weer overnieuw met keuzes maken en wie weet wint Nederland wel het WK :bonk:

Zie het niet snel gebeuren maar ach de kans is er altijd.

@Jo_Haokan Fireworks Krijgen jullie nog andere pijlen in de loop van het jaar in de collectie? Wil een mooi pijlen rek maken dit jaar met een aantal van 200+ pijlen hèhè en ben nog opzoek naar diverse mooie pijlen als mogelijkheden opbouwend naar de zink pijlen.

De kans is groot dat we geen andere pijlen gaan inkopen en anders hooguit nog 1 pijlenpakket

Haokan wk 2014 actie vanaf vandaag gestart

Haokan wk 2014 actie vanaf vandaag gestart

HAOKAN WK 2014 ACTIE
De meeste vinden het wel leuk om aan een pool mee te doen
Daar hebben we wat op verzonnen,
Het gaat er om wordt Nederland wereldkampioen of eindigen ze op de 2de of 3de plaats
Bestellingen vanaf 22 mei t/m 11 juni doen mee in deze actie.
Het gaat als volgt je plaatst je bestelling
Wordt Nederland wereldkampioen mag je voor 100% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 2de dan mag je voor 40% van het bedrag zelf gratis extra vuurwerk uitzoeken
Wordt Nedrland 3de dan mag je voor 20% van het bedrag zelf extra vuurwerk uitzoeken
14 juli wordt iedereen gemaild hoe dat je het extra vuurwerk gratis kan bestellen
Het mooie is je kan nooit verliezen want je profiteerd sowieso van onze grote kortingen

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Voor mij te ver weg, maar goede actie! :) Ik denk eigenlijk dat Nederland er in de groepsfase uitvliegt, maar hoop voor de freaks die hier gebruik van maken dat ze wereldkampioen worden :)

Mooie actie hoor, maar ik acht de kans dat Nederland in de top 3 komt nihil. Maarja, ik zal binnenkort wel even voor de leuk een kleine bestelling plaatsen. Je kan je er toch geen bult voor vallen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan