HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat lekker bij haokan :D:D:D
Al 4 Bestellingen de deur uit gedaan :D

20x Romeinse Kaars 10 stuks 10 balls
6x Ignition
6x Raw Whistler 40 schots
1x Razor 111 schots
1x Raptor 111 schots
1x Zena Cake Box 144 schots
2x Royal Celebration Box 198 schots

En d'r gaan nog 4 a 5 bestellingen volgen :D
Over 11 maanden ophalen :bonk:

Misschien een beetje raar om meteen zo te denken, maar gaan jullie nu schuurmans failliet is veel producten opkopen om tegen super dumpprijzen te verkopen?

Misschien proberen ze bij Schuurmans een doorstart te maken dus dan gaat het feest niet door, en dat feest kan sowieso denk ik al niet aangezien als het echt failliet is en blijft de curator toch echt wel op de hoogte is van de actuele prijzen en gaan zij niet voor een habbekrats weg.

Mega uitverkoop webshop update

Mega uitverkoop webshop update

Extra Cakeboxen in webshop toegevoegd

Double Fury voor € 49,10
Quattro Mania voor € 69,34
X-Treme Elements voor € 69,45
ZENA Event Box voor € 78,90
ZENA Mania Box voor € 84,95

Kijk voor alle boxen en andere aanbiedingen op

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

wat zat er allemaal in het packet? ben wel benieuwd!:wink::p

Dit zat erin (post #909):

Ook wij zijn weer terug van Haokan :D
Alles was compleet, €75,- pakket zaten bij mij in:
- 2x Crocodile (750schots fluitbak van Schuurmans)
- 2x Earth Singleshot assortiment
- 1x Sky Limit XL (pakket met fonteinen en een paar pijltjes
- 1x Ferro Select 5162 (30 schots cake)
- 1x Defender (25 schots pot van Wolff)
- 1x Potje van Wolff met kleine tubes met 25 schoten waarvan ik de naam niet meer weet (was niet voor mij)
- 1x Inferno (waaiercake van Schuurmans (Kaboom) uit 2008)
- 1x Hot Shot (19 schots pot van Schuurmans (Kaboom) uit 2009)
- 1x Rocket Launchers (50 schots mixed cake van Wolff)
- 1x Gate of Heaven 2

Volgens mij was dat het, weet het niet 100% zeker hoor, maar zoiets was het ongeveer.
Kan ook amper meer helder nadenken nu haha :bonk:

Ik moet er wel bij zeggen dat ondanks de supergoeie en dan bedoel ik ook echt SUPERGOEIE service, ik het toch wel erg jammer vond dat er een hoop producten niet (meer) leverbaar waren :cry:
De New Moon bijvoorbeeld, en zo waren er nog een paar...

Maargoed, verder gewoon alles prima geregeld! :)

Heb ook nog een paar freaks gezien:

- Wesley.s met z'n maat (Kelvin geloof ik, ik ben slecht met namen onthouden)
- Dikkeeric en 2 maten

Was erg gezellig! :D

Over een aantal uurtjes alweer de volgende bestellingen halen, daar gaat m'n nachtrust :p
Maarja, je moet er wat voor over hebben natuurlijk :thumbup:

Welterusten iedereen :)

Jwtjuh :bye:

:D

Extra Cakeboxen in webshop toegevoegd

Double Fury voor € 49,10
Quattro Mania voor € 69,34
X-Treme Elements voor € 69,45
ZENA Event Box voor € 78,90
ZENA Mania Box voor € 84,95

Kijk voor alle boxen en andere aanbiedingen op

Ik moet zeggen dat ik de logica in de prijsstelling niet altijd begrijp, gezien de adviesprijzen van afgelopen jaarwisseling waarvan dit toch restanten zijn.
Maar goed, ik klaag niet en pik de voor mij interessante aanbiedingen er wel tussenuit.
Als ik er tenminste op tijd bij ben.... :sad:

Toffe aanbiedingen weer hoor! Zal hier later in het jaar zeker weer een bestelling doen.
Februari is mij echter nog veelste vroeg..
Komt voor mij allemaal wel weer.
Iniedergeval complimenten voor de aanbiedingen op de boxen!!
Zou graag de nameless boxen nog zien aan het eind van het jaar.
Maar dat is mijn ideaal dan haha.

Misschien proberen ze bij Schuurmans een doorstart te maken dus dan gaat het feest niet door, en dat feest kan sowieso denk ik al niet aangezien als het echt failliet is en blijft de curator toch echt wel op de hoogte is van de actuele prijzen en gaan zij niet voor een habbekrats weg.

Het is geven en nemen. Tuurlijk wil de advocaat het meeste er voor hebben, maar als er "geen" andere gegadigden zijn is het "take it, or leave it". Hoogste bod idee zeg maar. En dat zal vast niet de adviesprijs worden, maar ook geen 90% korting.

Haokan nieuws

Haokan nieuws

Haokan Nieuws
Het is weer even geleden dat we wat gepost hebben maar hebben zeker niet stil gezeten
Ten eerste zijn we eind februari begin maart voor 10 dagen naar China afgereist
We waren eind vorig jaar al met de voorbereidingen van deze reis begonnen.
De planning is dat we dit jaar een reeks van boxen en cakes zelf gaan importeren.
Dit proces is al in volle gang, in het loop van het jaar komen we hier op terug als we verdere details hebben.
Daarnaast hebben we al eind januari onze webshop gevuld met mooie aanbiedingen.
De webshop zal verder worden aangevuld met producten die we hier in Nederland van Zena, Vuurwerk Totaal, Rubro Zen en Hardix opgekocht hebben.
Ook aan onze nieuwe webshop wordt nu gewerkt en we hopen deze eind juni online te hebben.
Bekijk onze aanbiedingen op

Inderdaad leuk om weer wat te horen en goed te zien dat er achter de schermen hard gewerkt word.
Ben zeer benieuwd met wat jullie dit jaar allemaal gaan komen.

Ik sluit me bij bovenstaande reacties aan, ben ook benieuwd naar de eigen import !

Ook leuk dat jullie Hardix hebben ingekocht. Altijd al eens producten daarvan willen bemachtigen :p

Ik ben zeer benieuwd naar die eigen lijn! Mooi werk!

Dan vraag ik me nog af of we nog updates in de oude webshop kunnen verwachten zoals vorig jaar om deze tijd of dat dat inderdaad eind juni wordt.

Ook ik ben zeer benieuwd naar Haokan! Vorig jaar voor het eerst een klein gedeelte van mijn collectie besteld, ben van plan hier dit jaar voor het grootste gedeelte te bestellen, dus ben zeer benieuwd naar de nieuwe lijn & alle andere producten! Hoop dat er rond juli/augustus nog steeds van die geweldige prijzen zijn aangezien ik dan pas geld heb haha.
Goed bezig Haokan!!

Inmiddels al weer 5 bestelling gedaan voor het nieuwe jaar haha.
Complimenten aan Haokan, jullie zijn weer goed bezig.
Idd ook zeer benieuwd naar de eigen lijn,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan