HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijke aanbiedingen weer, nou duurt het wachten helemaal lang....
Ennuh wie heeft die mooie hypnotised opgekocht :p zat even te kijken en nu al alle 8 weg :) Veel plezier ermee!

Grrrr wacht nou effe met die aanbiedingen, moet deze week m'n vakantie betalen:cry:. Wat een geweldige aanbiedingen, wij als freaks zijn zaken als Haokan eeuwig dankbaar!:applause:

Komen er nog Flittering Whistle rockets? Ik weet dat je die overal kan halen maar het label en de prijs vond ik geweldig.
Anders bewaar ik die 5 pakjes nog ff een tijd.

Haokan Vuurwerkshow kermis Oisterwijk

Haokan Vuurwerkshow kermis Oisterwijk

Ook dit jaar zal Haokan de vuurwerkshow met de kermis in Oisterwijk verzorgen
Woensdag 16 Juli
23.00 uur
Achter gemeentehuis naast kermisterrein te Oisterwijk.
Consumenten vuurwerk plusminus 200 cakes

1ste ophaaldag wordt aangepast

1ste ophaaldag wordt aangepast

Iedereen zal het al wel gehoord hebben 29 dec zal geen verkoopdag meer zijn
Voor diegene die bij ons in de webshop 29 dec als ophaaldag hebben gekozen zullen we in overleg dit gaan aanpassen. Eerst gaan we bekijken hoe vroeg we gaan beginnen met de verkoop op 30dec.

Iedereen zal het al wel gehoord hebben 29 dec zal geen verkoopdag meer zijn
Voor diegene die bij ons in de webshop 29 dec als ophaaldag hebben gekozen zullen we in overleg dit gaan aanpassen. Eerst gaan we bekijken hoe vroeg we gaan beginnen met de verkoop op 30dec.

Is dit niet nog wat voorbarig? Of is dit al een definitief besluit van de overheid? Volgens mij is er eind mei nog een debat hierover in de kamer namelijk.

Er is nog niets door de kamer definitief besloten, en de ingangsdatum is ook niet bekend, dus allemaal wel een beetje voorbarig. Iedereen gaat het nu overnemen terwijl niets zeker is, de overheid zal dit dan zelf ook wel bekend maken en niet zo´n carnavalszender als rtl4.

Er is nog niets door de kamer definitief besloten, en de ingangsdatum is ook niet bekend, dus allemaal wel een beetje voorbarig. Iedereen gaat het nu overnemen terwijl niets zeker is, de overheid zal dit dan zelf ook wel bekend maken en niet zo´n carnavalszender als rtl4.

Gelukkig iemand die het snapt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan