wesley.s
VWC lid
Deze gaat nergens verkocht worden in nederland dit seizoen! dus ook bij Haokan niet.
echt waar dat is ook lekker gewoon lekker gemaakt met niets daar kijk je toch als eerst na of je het wel kan leveren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze gaat nergens verkocht worden in nederland dit seizoen! dus ook bij Haokan niet.
echt waar dat is ook lekker gewoon lekker gemaakt met niets daar kijk je toch als eerst na of je het wel kan leveren( heb het over royal niet over haokan )
inderdaad. Dus wesley,s beter lezen. Als de gene die hem aan winkels verkoopt niet kan leveren. Denk je dan dat Haokan met een fietsje naar china gaat of zo ?
Is wel duidelijk ondertussen dan dat het voor heel NL geld. En meerder merken dit mogelijk bij nieuwe producten krijgen. Oude producten zijn er over het algemeen wel altijd genoeg op vooraad of optijd verscheept![]()
inderdaad. Dus wesley,s beter lezen. Als de gene die hem aan winkels verkoopt niet kan leveren. Denk je dan dat Haokan met een fietsje naar china gaat of zo ?
ja veel interesanter naar haokan iemand nog tips ik ben nu op zoek naar 3 waaier ik dacht aan :
de High Lighter
de army f16
total madness
ZENA Triumph
Met die cake's noem je een paar prachtige en afwisselende cake's
de high lighter en de army f16 zijn 2 toppertjes! (tenminste de high lighter op de demo wel)
gr
Heeft iemand evervaring met de potten: sensation van lidu,Pyro's Myth van hong deng long,
Shining Stars van herlat en Brocade Willow Tip van zena
even twee vragen weet niet of ze al eerder zijn gesteld
Als ik twee bestelling heb gedaan kan ik ze wel op een dag op de zelfde tijd ophalen
en krijgen jullie ook nog een ''gewone'' vuurwerksite zonder kortingen maar met gratis vuurwerk?
Alle bestellingen per persoon worden bij ons in de winkel samengevoegd tot 1 bestelling die dan ook in 1 keer kan worden opgehaald.
eind nov (begin dec.?) zullen de meeste producten in prijs gaan stijgen en vanaf dan komt er ook gratis vuurwerk bij
En de plutonium pijlen want zijn toch niet nieuw?
FPMuser AWG zei:beetje laat misschien, maarja ik probeer vuurwerk zolang mogelijk te ontwijken het hele jaar
die plutonium pijlen zijn prima, lekkere doffe knallen en weliswaar simplistische boeketten(het zijn maar gewone peony,s) toch zijn de kleuren helder en lekker gevuld. wat je mag verwachten van een 40 grammer maakt het waar.
heb er nog 3 liggen van vorig jaar en die gaan hopelijk dit jaar weer aangevult worden met 5 of misschien wel 10 extra.