HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
rustig aan zo zie je maar zelf de beste overkomt dat we wachten het wel af
( ik heb me salaris toch nog niet binnen :p:D )

Jo, ik heb een tijd terug een mailtje gestuurd over vervangende producten wegens waterschade, maar geen reactie gehad. Inmiddels is een vervangend product uitverkocht, dus ik denk dat dit niet meer mogelijk is. Ik heb je vast opnieuw gemaild, maar bij deze ook even een reminder via het forum ;)

EDIT: Heb inmiddels reactie gehad :)

Laatst bewerkt:
zo, ff alle Titanium Volcano's gekocht :p. En dat terwijl ik eigenlijk niks meer zou kopen...

Jo , wat was precies het probleem ?

Ergens in de webshop zit hoogstwaarschijnlijk een beschadigde file of beschadigde link die dan soms een error geeft, opzich niet zo erg, maar als de errors zich op te beginnen stapelen kan dat een probleem veroorzaken dat de webshop niet meer in de database kan komen en dan gebeurd er dus wat er gisteren is gebeurd. Dit is door de host makkelijk te verhelpen door ergens een errorlog (of zoiets)te verwijderen. Alleen de host is alleen op werkuren te bereiken en gisteren hadden we de pech dat ze er net niet meer waren.
Hopelijk gebeurd het niet meer. maar de webshop is nu zo complex dat dit niet of heel erg moeilijk is op te sporen en het is niet een goed plan om nu terwijl de webshop in volle gang is er aan te gaan liggen sleutelen.
hij moet gewoon blijven draaien tot jan. 2014 en dan kunnen we kijken of we het probleem kunnen opsporen.
Maar volgend jaar zal er hoogstwaarschijnlijk een compleet nieuwe webshop komen.

Yo ik heb de volgende vraag al eens eerder gesteld.
Die pallet met water schade, zitten daar bestelde artikelen van klanten tussen? en zijn of worden deze klanten daar over ingelicht?
Misschien is dit mij ontgaan hoor of is dit persoonlijk al geregeld met die gene!
Maar goed mochten het toevallig producten van mij zijn hoor ik dit graag!

Gr

Yo ik heb de volgende vraag al eens eerder gesteld.
Die pallet met water schade, zitten daar bestelde artikelen van klanten tussen? en zijn of worden deze klanten daar over ingelicht?
Misschien is dit mij ontgaan hoor of is dit persoonlijk al geregeld met die gene!
Maar goed mochten het toevallig producten van mij zijn hoor ik dit graag!

Gr

We hadden een paar bestellingen die een paar producten miste, die hebben we een berichtje gestuurd en hebben het goed met ze opgelost.
dus als je geen bericht heb gehad is je bestelling compleet.

Ik had ook een keer een foutmelding gekregen toen ik 2xwonderfull world en 2xbeautifull guillin had besteld.
Geld was wel overgemaakt maar hij was vastgelopen op de bestelling zelf.

Jo gemailt en paar uur later al reactie dat dat inderdaad mis was gegaan, en dat ik het niet opnieuw hoefde te bestellen maar dat hij een pdf had gemaakt die ik uit moest printen en dat het voor de rest gewoon prima voor mekaar kwam.:)(zit gewoon bij de rest van de spullen dus)

Ook weer prima en snel geregeld, ook al betrof het iets ''betrekkelijk'' kleins.

Hmm, is dit alleen voor Pijnacker dan? Niks in mijn mail, of misschien kwalificeer ik niet voor vroege besteller ;P

Hmm, is dit alleen voor Pijnacker dan? Niks in mijn mail, of misschien kwalificeer ik niet voor vroege besteller ;P

Tot zover geld dit alleen voor Pijnacker,(nog niet iedereen is gemaild voor Pijnacker)
Als je in Pijnacker een bestelling hebt dan kan je zelf ook een mailtje sturen naar [email protected]. In Oisterwijk kunnen we de bestellingen nog wel aan maar als we merken dat de bestellingen te hoog oplopen gaan we ook in Oisterwijk s'nachts open.
Voor Roosendaal kunnen we alles nog goed in de hand houden.
nog voor de duidelijkheid de winkel gaat niet open het is alleen voor diegene die bij ons een bestelling heeft geplaatst (die kunnen evt wel wat bijkopen)
Haokan kan nu al terug kijken naar een sucses vol jaar.
We houden jullie op de hoogte.

Nieuwe winkel/showroom Haokan Oisterwijk

Nieuwe winkel/showroom Haokan Oisterwijk

Haokan Oisterwijk heeft een nieuwe winkel/showroom
Aangezien het pand in de Beneluxstraat te klein begint te worden voor winkel met afhaalbalie
Hebben we vanaf nu de zaak gesplitst De nieuwe winkel is aan de Sprendlingenpark 36 in het pand van
" Van der Kruijs Scooters" Hier is de winkel ingericht en zijn de kassa's en aan de overkant loopt een korte straat naar ons bekende adres aan de Beneluxstraat. Dit pand fungeert dan als afhaalbalie.
We zitten in het nieuwe pand op een super locatie (naast de Praxis/Karwei) met veel ruimte voor de winkel en denken hiermee meer service te kunnen verlenen.
Hieronder 2 impressie foto's.

9cadcdcdb602d4e2626527f8df256f77.jpg

e3d0dfe479965114a6211c48c26e7a2d.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan