HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand evervaring met de potten: sensation van lidu,Pyro's Myth van hong deng long,
Shining Stars van herlat en Brocade Willow Tip van zena

ik vind de sensation gewoon top ik had hem toen gekocht voor 25 euro toe was hij het geld al waart laat staan nu ik wil hem zelf ook maar ja je moet keuses maken he :wink:

Webshop aanbiedingen

Webshop aanbiedingen

De MEGA UITVERKOOP loopt na 10 maanden bijna op zijn einde.
Het was een jaar van veel extra werk maar dat hebben we met veel plezier gedaan.
Je kan je eigen voorstellen dat een heel jaar orders verzamelen, inkopen doen, transporten regelen, opslag en de voorraad goed in de gaten houden en dan er voor zorgen dat alle bestellingen in de laatste 3 dagen de deur uit moeten dat dat nogal een logistieke uitdaging is. Daarnaast is er nog een bunker in Oisterwijk bijgebouwd en hebben we nog twee winkels overgenomen. Tot zover kunnen we melden dat we alles goed onder controle hebben.
De voorbereidingen voor de winkelinrichtingen en alles wat daar bijhoort zijn in volle gang.
Over twee weken gaan van de meeste producten de prijzen stijgen dus profiteer er nu nog van.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Ik ben zoooo benieuwd wat er in het 75 euro pakket zit :D
Ik heb Kees trouwens een mailtje gestuurt over het in de nacht afhalen maar ik heb nog geen reactie gehad.

Ik ben zoooo benieuwd wat er in het 75 euro pakket zit :D
Ik heb Kees trouwens een mailtje gestuurt over het in de nacht afhalen maar ik heb nog geen reactie gehad.

Waar vind je iets over het 75 euro pakket? of heb je die al eerder besteld?

Het was een jaar van veel extra werk maar dat hebben we met veel plezier gedaan.
Je kan je eigen voorstellen dat een heel jaar orders verzamelen, inkopen doen, transporten regelen, opslag en de voorraad goed in de gaten houden en dan er voor zorgen dat alle bestellingen in de laatste 3 dagen de deur uit moeten dat dat nogal een logistieke uitdaging is. Daarnaast is er nog een bunker in Oisterwijk bijgebouwd en hebben we nog twee winkels overgenomen. Tot zover kunnen we melden dat we alles goed onder controle hebben.
De voorbereidingen voor de winkelinrichtingen en alles wat daar bijhoort zijn in volle gang.
Over twee weken gaan van de meeste producten de prijzen stijgen dus profiteer er nu nog van.

Ik denk dat ik namens een boel mensen kan spreken als ik zeg Jo & Kees, enorm bedankt voor de fantastische aanbiedingen, jullie hebben veel freaks blij gemaakt.

Persoonlijk kan ik niet wachten tot we het op kunnen gaan halen :)

Iedereen: koop nog snel met afhalen in Oisterwijk, dan kunnen wij misschien ook wel om 00.00 terecht daar ;)

bij zo'n geslaagde actie hoort natuurlijk wel nog een knaller van een afsluiting - laatste rondje superaanbiedingen??? :P

ik ben ook jullie reuzen dankbaar voor wat jullie allemaal voor ons/mij gedaan hebben
zulke mooi acties zie je nergens ik kijk er naar uit om het alemaal ophalen ook naar de demo
en zo dra ik me geld terug gekregen heb van het vuurwerk dat niet geleverd word ( ander winkel ) ga ik zeker nog wat bij bestellen besteling 6 word dat dan :D reuze bedankt

ik ga me vuurwerk in pijnacker ophaalen als het me lukt om 00.00
welk merk krat bier kan ik mee nemen voor jullie ik ga er van uit dat je na zo lange dag er vast 1 lust :D:p

Ik ga eind van deze week nog even een lekkere bestelling plaatsen ! Als de verkoopronde ook goed gaat (afhalen) dan mag je je van mij uitroepen tot winkel van het jaar :wink: !

Ik denk dat ik namens een boel mensen kan spreken als ik zeg Jo & Kees, enorm bedankt voor de fantastische aanbiedingen, jullie hebben veel freaks blij gemaakt.

Persoonlijk kan ik niet wachten tot we het op kunnen gaan halen :)

Iedereen: koop nog snel met afhalen in Oisterwijk, dan kunnen wij misschien ook wel om 00.00 terecht daar ;)

bij zo'n geslaagde actie hoort natuurlijk wel nog een knaller van een afsluiting - laatste rondje superaanbiedingen??? :P

Het zit misschien ook in de planning om in Oisterwijk om 00.00 uur open te gaan voor bestellingen op te halen. We houden jullie op de hoogte

ik ben ook jullie reuzen dankbaar voor wat jullie allemaal voor ons/mij gedaan hebben
zulke mooi acties zie je nergens ik kijk er naar uit om het alemaal ophalen ook naar de demo
en zo dra ik me geld terug gekregen heb van het vuurwerk dat niet geleverd word ( ander winkel ) ga ik zeker nog wat bij bestellen besteling 6 word dat dan :D reuze bedankt

ik ga me vuurwerk in pijnacker ophaalen als het me lukt om 00.00
welk merk krat bier kan ik mee nemen voor jullie ik ga er van uit dat je na zo lange dag er vast 1 lust :D:p

een jupiler gaat er altijd in

Is die mega uitverkoop alleen maar dit jaar dan als ik vragen mag?

We gaan na de jaarwisseling meteen opzoek naar opkoopproducten en als we die voor een mooie prijs in kunnen kopen dan gaan we zeker verder met de acties.
Aangezien we nu 4 winkels hebben kunnen we ook steeds groter inkopen en hopen hiermee goede inkoopprijzen te krijgen

Jup, ook last van.
Tevens wil ik Haokan bedanken voor alles.. ga nog snel proberen geld te regelen om wat te bestellen.
Heb al het zoontje van een collega van mij de site gegeven. Die kon ze ogen niet geloven :) Ventje van 14 hahaha...genieten.

Zoiezo knallen de 30ste van deze maand :D:D:D

leuk is dat he dikkeeric ik had me overbuurjong ook de site gegeven en me ande buurjong koop altijd een dikke berta paket nu neem ik de Axcent assortiment XXL voor hem mee die zou wel verbaast gaan kijken ha ha ha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan