HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor Roosendaal kunnen we alles nog goed in de hand houden.
nog voor de duidelijkheid de winkel gaat niet open het is alleen voor diegene die bij ons een bestelling heeft geplaatst (die kunnen evt wel wat bijkopen)
Haokan kan nu al terug kijken naar een sucses vol jaar.
We houden jullie op de hoogte.

Dus die winkel gaat alleen open voor zij die besteld hebben via de webshop en is verder niet geopend voor publiek Dat besteld middels een folder en of op de verkoopdagen etc?

Ben benieuwd naar de producten die dan nog los verkocht worden trouwens. Altijd leuk om nog iets mee te nemen hehe :p

Vorig jaar een bestelling gedaan alles verliep keurig

Van de week maar alvast wat bestellen.
Er kwam toch ook nog een vuurwerkshow ?

Even een vraagje als je Kees een email bericht stuurd dat je je bestelling `s nachts wil afhalen, krijg je dan een bevestiging terug of moet ik aannemen dat het dan gewoon klaar staat?
Heb namelijk nog geen bevestiging ontvangen :D Just asking..

Wou net wat gaan bestellen doet de webshop het niet... Zelfde als van de week. Dan nog maar een paar dagen wachten :P

tja het word er in de ict wereld niet beter op. Alles moet goedkoper dus word het ook wat minder. Doe zelf Als hobby het een en andere in de computer wereldje. En merk dat alles toch wel wat minder word. Zelfs bij die troep van de providers. Maja wat wil je een telefoon abbo met nieuweste telefoons is duurder dan een alles in een tv internet en bel pakket. Kortom zoek een nieuwe host. Die net wat betrouwbare is. Kost misschien een beetje meer maar de stabiliteit van een site gaat er allicht op voorruit. :)

Webshop Offline

Webshop Offline

Wegens technische redenen is de webshop tijdelik Buiten bedrijf (balen)
We zijn bezig om te klijken hoe we het het op kunnen lossen.
Het kan zijn dat de site pas maandag ochtend weer online is.

wie weet toevallig allemaal bij de zelfde Bedrijf hun site staan :). Ach ja niet alles kan perfect zijn. Wel jammer wat Je ziet hier toch wel dat haokan zijn best wel doet. En andere bedrijven ook. En dat ***lige dingen als de site uit de lucht. Dat toch wel weer vast bij zowel klanten als hun zelf. Wel een lichte irritatie oplevert :)

zitten toch wel grote jongens tussen. Valt wel op dat vuurwerkbedrijven er de laatste tijd veel uitliggen. Wie weet is Arno met een paar hackers bezig hahaha :D

Beste Jo,

Op de Zena website was het niet mogelijk om de 28e voor 's ochtends ophalen te kiezen.
Daarom heb ik in de beschrijving verzocht om de Zena bestelling samen met mijn andere bestellingen om 08:00 uur klaar te zetten.

Ik ga er vanuit dat die omschrijving met bestelnummers voldoende is?
Anders heb ik een groot logistiek probleem? (Misschien nu al vanwege de grootte van de bestellingen :bonk:)

Natuurlijk gaan we met elke bestelling zorgvuldig om en als iemand meerdere bestellingen heeft via de Haokan website of de Zena website dan voegen we die bij elkaar zodat alles in 1 keer klaar staat.

Beste Jo,

Op de Zena website was het niet mogelijk om de 28e voor 's ochtends ophalen te kiezen.
Daarom heb ik in de beschrijving verzocht om de Zena bestelling samen met mijn andere bestellingen om 08:00 uur klaar te zetten.

Ik ga er vanuit dat die omschrijving met bestelnummers voldoende is?
Anders heb ik een groot logistiek probleem? (Misschien nu al vanwege de grootte van de bestellingen :bonk:)

op de site van haokan kan je ook de 28 niet meer aan klikken dus dat had niet veel uit gemaakt maar uit ervaring leerd ( heeft hij al meerder keeren gezecht ) komt alles bij elkaar te staan

inderdaad. Dus wesley,s beter lezen. Als de gene die hem aan winkels verkoopt niet kan leveren. Denk je dan dat Haokan met een fietsje naar china gaat of zo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan