HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tijdje geleden was er een actie, het 75 euro pakket. Je betaalde 75 euro en je krijgt dan een pakket door Haokan samengesteld met een waarde van ik meen 150 euro ofiets? Deze is alleen niet meer te bestellen.

Klopt, behalve dat het niet een (adviesverkoopprijs)-waarde heeft van €150,- maar van €250,- :D
Ik heb het pakket zelf ook besteld en ben zeeeeeeer benieuwd wat erin zit, de spanning neemt met de dag toe :bonk:

Jwtjuh :bye:

Klopt, behalve dat het niet een (adviesverkoopprijs)-waarde heeft van €150,- maar van €250,- :D
Ik heb het pakket zelf ook besteld en ben zeeeeeeer benieuwd wat erin zit, de spanning neemt met de dag toe :bonk:

Ah zo, 250 zelfs. Ik weet nog wel dat ik er ook nog een wou bestellen, en super baalde omdat hij uitverkocht was.. Ben ook wel benieuwd wat erin zit eigenlijk! Heb je er 1 besteld?

Een tijdje geleden was er een actie, het 75 euro pakket. Je betaalde 75 euro en je krijgt dan een pakket door Haokan samengesteld met een waarde van ik meen 150 euro ofiets? Deze is alleen niet meer te bestellen.

Jammer had ook wel een pakketje gewild!

Ik vermoed dat er geen een hetzelfde is....
Het lijkt me het meest logisch dat de bunkers leeg geveegd worden, in combinatie met de minder hard lopende andere artikelen?
Maar wel spannend! Als een soort kerstpakket...

Ik vermoed dat er geen een hetzelfde is....
Het lijkt me het meest logisch dat de bunkers leeg geveegd worden, in combinatie met de minder hard lopende andere artikelen?
Maar wel spannend! Als een soort kerstpakket...

Dit zal hoogstwaarschijnlijk wel het geval zijn ja :wink:
En spannend.. Ja dat is het zeker :p

toch is het wel leuk zo verassing wat je krijg
ik heb hem zelf niet bestelt maar als me budget krimpt zou dat echt de uitkomst zijn

wie gaan er nog meer in de nacht van 27/28 zijn vuurwerk halen ?

( ik zelf ook natuurlijk) dat word zeker gezellig :D
hoeveel kg vuurwerk zou er wel niet opgehaald worden ha ha ha

Miss een domme vraag maar,
er staat bij het gratis vuurwerk '' let op actie artikelen tellen niet mee bij deze cadeau-aanbieding''
maar er staat bijna bij elk product een prijs verlaging? :')??

en dan nog een vraag, wat zijn de namen van de gratis cakes? t is nogal onscherp

50-100 psycho mania
100-150 pyro's delight
150-200 unukalhai
200-300 high calibre
300-400 Zena triumph
400-500 Zena mayham
500- 750 Zena cakebox
750-meer Zena revolution

er staat bij het gratis vuurwerk '' let op actie artikelen tellen niet mee bij deze cadeau-aanbieding''
maar er staat bijna bij elk product een prijs verlaging? :')??

Je moet kijken naar de naam van het product.. deze staat in de blauwe letters..
Hier staat bij sommige producten ACTIE achter... Die tellen niet mee

Ga ik nog een vraag stellen mbt de gratis producten; vanaf welke datum tellen de bestellingen mee voor gratis?
Als ik alles optel (inc de gigantische kortingen begin van het jaar) zit ik nl bij een Zena Triumpf of Mayham, terwijl mijn "Decemberbestelling) krap aan een Psycho Mania is.

Stel de vraag niet in de hoop meer te krijgen, maar meer om onenigheden dalijk de voorkomen. Een box verwachten en een lossa cake krijgen kan namelijk rotte reacties opgeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan