Torrr
VWC lid
ziet er goed uit de laatste is zeker je eigen bestelling![]()
Ja inderdaad ze waren het net aan het klaar zetten, maar ff serieus : was het maar zo'n feest

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ziet er goed uit de laatste is zeker je eigen bestelling![]()
Een tijdje geleden was er een actie, het 75 euro pakket. Je betaalde 75 euro en je krijgt dan een pakket door Haokan samengesteld met een waarde van ik meen 150 euro ofiets? Deze is alleen niet meer te bestellen.
Klopt, behalve dat het niet een (adviesverkoopprijs)-waarde heeft van €150,- maar van €250,-
Ik heb het pakket zelf ook besteld en ben zeeeeeeer benieuwd wat erin zit, de spanning neemt met de dag toe
Jwtjuh![]()
Ah zo, 250 zelfs. Ik weet nog wel dat ik er ook nog een wou bestellen, en super baalde omdat hij uitverkocht was.. Ben ook wel benieuwd wat erin zit eigenlijk! Heb je er 1 besteld?
Ik heb het pakket zelf ook besteld...
Ik heb er ook 1. Ben benieuwd waarneer het bekend wordt gemaakt.
Een tijdje geleden was er een actie, het 75 euro pakket. Je betaalde 75 euro en je krijgt dan een pakket door Haokan samengesteld met een waarde van ik meen 150 euro ofiets? Deze is alleen niet meer te bestellen.
Ik vermoed dat er geen een hetzelfde is....
Het lijkt me het meest logisch dat de bunkers leeg geveegd worden, in combinatie met de minder hard lopende andere artikelen?
Maar wel spannend! Als een soort kerstpakket...
toch is het wel leuk zo verassing wat je krijg
ik heb hem zelf niet bestelt maar als me budget krimpt zou dat echt de uitkomst zijn
wie gaan er nog meer in de nacht van 27/28 zijn vuurwerk halen ?
en dan nog een vraag, wat zijn de namen van de gratis cakes? t is nogal onscherp
er staat bij het gratis vuurwerk '' let op actie artikelen tellen niet mee bij deze cadeau-aanbieding''
maar er staat bijna bij elk product een prijs verlaging? :')??