HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoo dan, dat is zeer netjes. Al met al (kortingen het hele jaar lang, service en de geweldige demo/show) een zeer goede kanshebber voor de beste vuurwerkwinkel van het jaar. In elk geval mijn favoriet.

Heet netjes opgelost. Top geregeld!

Kijk dit is nu een winkelier die ook uit het oogpunt van de consument kijkt en niet alleen aan het geld.
Mooie voorverkoopactie met hoge kortingen een mooie demo met profshow en keurige email service en zoals bij de skyschreamers vind hoakan het product tegenvallen verlagen ze de prijs zelf en zoeken een oplossing en vermelden dat eerlijk zodat je niet met oudjaarsavond op je smoel gaat.
Top service
Kunnen veel dealers een voorbeeld aan nemen

hallo even een vraag ik heb meerdere bestellingen bij jullie staan.
3 via jullie website en een via zena site maar door tijdverschil moet ik ze nu op drie verschillende dagen en tijden ophalen kan ik mijn bestelling in een keer ophalen in de ophaalnacht waarvoor ik ben uitgenodigd?? mvg

hallo even een vraag ik heb meerdere bestellingen bij jullie staan.
3 via jullie website en een via zena site maar door tijdverschil moet ik ze nu op drie verschillende dagen en tijden ophalen kan ik mijn bestelling in een keer ophalen in de ophaalnacht waarvoor ik ben uitgenodigd?? mvg

Het is makkelijker om Jo of Kees even te mailen. Er valt vast wel wat te regelen.

Ik vond de Sky Screamers wel minder dan de betere versie. MAAR , deze vorm van fluit had ik echt nog nooit gehoord en vond ik dus zeker de euro's waard. Heel apart was die fluit.

Actie Haokan Roosendaal

Actie Haokan Roosendaal

Speciaal voor Haokan Roosendaal een leuke actie
Print uit en neem mee

Page_1_advert_voetbaljournaal_264x187_DEF.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

75 euro pakketten? wat houd dat in? Ik zie ze niet op de site staan maar het klinkt interessant:p

Een tijdje geleden was er een actie, het 75 euro pakket. Je betaalde 75 euro en je krijgt dan een pakket door Haokan samengesteld met een waarde van ik meen 150 euro ofiets? Deze is alleen niet meer te bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan