HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Extra korting tijdens demo/show

Extra korting tijdens demo/show

We hebben al veel producten met scherpe prijzen maar toch nog wat extra korting
Na afloop van de vuurwerkdemo/show in onze winkel 10% korting op alles.
Natuurlijk is iedereen welkom voor een hapje en een drankje

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Aanstaande zaterdag 30 nov onze vuurwerk demo/show 19.30 uur bij de Zijdeweg Pijnacker
Industriegebied de Boezem (vlak bij onze winkel)
De demo en consumenten show (meer dan 250 cakes en vuurpijlen)
Afsluiting met prof. vuurwerk tot 5 inch (meer dan 300 shells)
Daarna gezelig een drankje in onze winkel.
Bestellingen mogelijk met leuke actie's

Heel brutaal om te vragen, maar wat is de verwachte eindtijd? Dit aangezien ik nog een andere afspraak laat op de avond heb ook.

vraagje jo
sorry dat ik dit nu pas vraag maar ik dacht hier pas aan onderweg naar huis
ik begrijp uit de berichten dat morgen ook de de winkel open was met wat leuke acties om wat te kunnen bestellen en gezelig na te praten over de mooi schow
mij vraag was heb je mischien ook vuurwerk brillen te koopen met in gedachte dat aan vrolijkvuurwerk te geven of op te stuuren

ik weet dat het veel te laat is om dat te vraagen maar je weet maar nooit

helemaal top dit,maar toch baal ik hier wel van aangezien dit mij toch weer een euro of 40 had gescheeld met die 10%!
volgend jaar maar later bestellen dan.

volgens mij zie je dat verkeert ik ga er zelf van uit dat de prijzen in de winkel wel wat hoger licht dan op internet jo heeft al meerder keeren verteld dat de prijzen op internet ook omhoog gaat rond 1 dec ongeveer dus bespaar je volgens mij veel meer door juist vroeg te bestellen ( dat denk ik )

Toch nog maar even 4x Eagle Flight besteld, was een mooie fluit gisteren even kijken met welke cake ik die ga combineren.

Vorige week de King Cobra besteld.

Aangezien het nu december is, hebben jullie vast wel een idee met wat het 75euro pakket gevuld zal zitten.
Niet dat ik zometeen denk van, laat ik nog even zo'n meterpakket meepakken, en dat ik er bijvoorbeeld straks twee hebt.

Die zijn gewoon te koop daar willen we nog wel 10 % vanaf blijven doen
ze komen dan dus op €0,90

nou jo die 10 % hoeft van mij niet jij verkoopt ze al voor een mooie prijs van 1 euro ik heb ze gezien voor 3,5 euro niet normaal meer
ik denk er even overna om er weer naar toe te rijden ( 45 ) min
in iedergeval bedankt

Aangezien het nu december is, hebben jullie vast wel een idee met wat het 75euro pakket gevuld zal zitten.
Niet dat ik zometeen denk van, laat ik nog even zo'n meterpakket meepakken, en dat ik er bijvoorbeeld straks twee hebt.

aleen daarom zou ik dat niet bestellen ha ha ha ben ik veel te nieuwsgierig voor
maar als je het weet wat er alemaal in zit zeg het dan even bestel ik het volgend jaar als het er dan ook is :)

Jo, Was mijn laatste mailtje nog ontvangen n.a.v. het samenvoegen van bestellingen? En dan vooral de laatste bestelling.

De pakketen zijn niet allemaal hetzelfde gevuld maar een meterpakket zit er niet in

de demo/show en de Falcon

de demo/show en de Falcon

We willen iedereen nog bedanken voor de lovende woorden van afgelopen weekend van de demo/show
Het was een sucses waar we met veel plezier aan gewerkt hebben.
Ook een demo is goed voor de winkelier sommige producten zijn nog mooier dan gedacht en andere producten vallen wat tegen.
De Falcon (SkyScreamers) viel erg tegen en Schuurmans heeft mij daar ook al over opgebeld dat ze contact op nemen met China om er voor te zorgen dat deze cake weer in zijn orginele staat terug komt.
Wij hebben besloten dat de prijs van de Falcon naar beneden gaat van €64,95 naar €34,50.
Het blijft een goede fluitbak maar niet voor de adviesprijs.
Diegene die hem bij ons al in de webshop gekocht hebben krijgen bij het ophalen het verschil terug.

We willen iedereen nog bedanken voor de lovende woorden van afgelopen weekend van de demo/show
Het was een sucses waar we met veel plezier aan gewerkt hebben.
Ook een demo is goed voor de winkelier sommige producten zijn nog mooier dan gedacht en andere producten vallen wat tegen.
De Falcon (SkyScreamers) viel erg tegen en Schuurmans heeft mij daar ook al over opgebeld dat ze contact op nemen met China om er voor te zorgen dat deze cake weer in zijn orginele staat terug komt.
Wij hebben besloten dat de prijs van de Falcon naar beneden gaat van €64,95 naar €34,50.
Het blijft een goede fluitbak maar niet voor de adviesprijs.
Diegene die hem bij ons al in de webshop gekocht hebben krijgen bij het ophalen het verschil terug.

Heet netjes opgelost. Top geregeld!

Inderdaad, dat verdient inderdaad de complimenten.
Zeer netjes op gelost, geweldig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan