HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een goede vraag, wat nog niet echt duidelijk is aangegeven, zelf denk ik dat dit pas sinds kort geld, met ingang van december ofzo? anders moet haokan heel veel freaks ineens nog blij gaan maken met gratis boxen! zou wel lekker zijn natuurlijk, onverwachts nog zo'n zena cakebox erbij haha.

Ga ik nog een vraag stellen mbt de gratis producten; vanaf welke datum tellen de bestellingen mee voor gratis?
Als ik alles optel (inc de gigantische kortingen begin van het jaar) zit ik nl bij een Zena Triumpf of Mayham, terwijl mijn "Decemberbestelling) krap aan een Psycho Mania is.

Stel de vraag niet in de hoop meer te krijgen, maar meer om onenigheden dalijk de voorkomen. Een box verwachten en een lossa cake krijgen kan namelijk rotte reacties opgeven.

Dat is een goede vraag, wat nog niet echt duidelijk is aangegeven, zelf denk ik dat dit pas sinds kort geld, met ingang van december ofzo? anders moet haokan heel veel freaks ineens nog blij gaan maken met gratis boxen! zou wel lekker zijn natuurlijk, onverwachts nog zo'n zena cakebox erbij haha.

Zeker een goede vraag, waarschijnlijk inderdaad pas vanaf december. Alhoewel er toch ook een groot aantal producten voor dezelfde of bijna dezelfde prijs in de folder zijn gekomen tussen november en december. Wel of niet Haokan is voor mij nu al de winkel van het jaar, alleen al door de vroege acties en demo!

Volgens mij is er al aangegeven dat de prijzen begin december wat hoger zouden zijn, maar er dan wel gratis vuurwerk tegenover staat, daarvoor zal je bestelling niet meetellen. En zo niet, dan verwelkom ik de zena revolution met open armen hoor ;)

Als ik het goed heb, Zijn vanaf maandag 2 December de prijzen iets omhoog gegaan en heb je "recht" op gratis producten.
D

Sommige prijzen zijn gewoon hetzelfde gebleven... en ik zou hier wel wat meer duidelijkheid hier over hebben. De producten die ik vanaf half november heb besteld zijn nog gewoon dezelfde prijs, en ik zou het nu toch jammer vinden als ik die mooie box misloop (Zena Mayhem) :p

Inderdaad zijn de prijzen niet echt gestegen. Veel producten staan inderdaad zelfs nog voor dezelfde prijs.

yep zoals ik een paar posts terug al gezegd had,wacht ik volgend jaar dan maar langer met bestellen want
op de demo laatst kreeg je 10%korting als je die avond bestelde en nu ook weer met die gratis artikelen die veel meer waard zijn dan sommige potten die 2 euro duurder zijn nu,en zelfs idd het meeste is niks duurder geworden.

en de big mama valt ook onder de actie,ja dan gaat het hard naar beneden.

wel jammer.

Er is echt een boel qua prijs veranderd hoor, maar ik kijk dan ook al vrijwel dagelijks op de site sinds eind januari ;)
Maar niet alles, dat klopt.

haha ja sinds januari zou het kunnen kloppen ,dat weet ik niet,maar toen waren de nieuwe artikelen er ook nog niet.ik heb nu +- 8 euro korting + happy family pakket bij de big mama haha...!
ach we hebben er een hele mooie show voor gekregen en ik heb er top spullen besteld.

volgend jaar gewoon even wat langer op mijn handen blijven zitten :)

yep zoals ik een paar posts terug al gezegd had,wacht ik volgend jaar dan maar langer met bestellen want
op de demo laatst kreeg je 10%korting als je die avond bestelde en nu ook weer met die gratis artikelen die veel meer waard zijn dan sommige potten die 2 euro duurder zijn nu,en zelfs idd het meeste is niks duurder geworden.

en de big mama valt ook onder de actie,ja dan gaat het hard naar beneden.

wel jammer.

daar zit wat in nemmie ik moet toe geven het is niet leuk om te horen toen bij de demo de cake box kwam nu voor maar 89,95 en jij heb er 99,95 voor betaalt

haha ja sinds januari zou het kunnen kloppen ,dat weet ik niet,maar toen waren de nieuwe artikelen er ook nog niet.ik heb nu +- 8 euro korting + happy family pakket bij de big mama haha...!
ach we hebben er een hele mooie show voor gekregen en ik heb er top spullen besteld.

volgend jaar gewoon even wat langer op mijn handen blijven zitten :)

ik heb mijn bestellingen ook bekeken ik zeg er wel bij dat ik dingen had bestelt die er nu niet meer zijn !!
maar van het nu nog te krijgen vuurwerk zit er een verschil in van 37,50 had ik anders wel de zena mayham er bij gekregen en de reden achter die 37,50 is omdat ik 2 Crazy Nitro Circus heb bestelt en die is iets van 10 euro duurder geworden mocht je die niet hebben dan ....

nee de crazy nitro heb ik niet maar het is ook een beetje een boeltje mijn bestelling want je kon eerst nog niet alles van zena bij hoakan bestellen dus heb een boel bij hoakan maar ook een gedeelte bij zena besteld.later werd de new moon ook nog eens toegevoegd dus dan krijg je ook 3 bestellingen en dus ook 3 betalingen.

dus de bestellingen worden wel samengevoegd,alleen de bedragen niet.

vandaar volgende keer (als ik het uithoud) wat langer wachten en alles in 1 bestelling doen.

Toch raar al zeg ik het zelf. Heb totaal 4 bestelling geplaats en voor ruim 500-550 euro vuurwerk besteld en zit misschien net aan de 30-40 euro korting. Er zitten ook producten bij die ze niet meer op de website hebben. Op zich is het logisch maar aan de andere kant weer niet... Geef mij maar zo'n lekkere box in plaats van 30-40 euro korting. Misschien maar even naar Haokan mailen voor wat meer duidelijkheid.

Sommige prijzen zijn gewoon hetzelfde gebleven... en ik zou hier wel wat meer duidelijkheid hier over hebben. De producten die ik vanaf half november heb besteld zijn nog gewoon dezelfde prijs, en ik zou het nu toch jammer vinden als ik die mooie box misloop (Zena Mayhem) :p

Veel prijzen zijn ook gestegen hoor. Als ik zie dat iets kleins als een Boogie Woogie van 75 cent naar een euro is gegaan, gok ik dat dat voor veel dingen wel geld. Verder zijn sommige producten helemaal niet meer in de shop, zoals de Ferro Select 5151. Deze koste in de shop iets van 27 euro, terwijl die bij BKV dealers nu "in de aanbiedig" staat voor 100 ipv 110 euro.
Dat soort pakkers maken een hoop goed natuurlijk

De regels waren vooraf toch duidelijk voor iedereen? Of blijkbaar achteraf niet duidelijk genoeg?

Je kon al erg vroeg bij Haokan bestellen met een leuke korting op veel artikelen. Men koos daarvoor, omdat de producten ook zonder 'gratis vuurwerk' interessant genoeg waren.
Voor mij persoonlijk vind ik het een voordeel dat ik sommige grote bestellingen al een paar maanden geleden heb kunnen doen. Zo kun je ook je uitgaven verspreiden, wel handig met grotere bestellingen.

Er zijn nu genoeg producten niet meer verkrijgbaar, of wel in prijs gestegen.
In eerste instantie kon je de Zena Burn It producten alleen via de Zena site bestellen, maar daar kreeg je dan wel de Zena producten gratis bij.

Ik vind het logisch dat het niet EN/EN/EN kan zijn:
En al vroeg in het jaar bestellen
En dan korting krijgen op de producten
En dan later ook nog bestellingen bij elkaar optellen om het maximale te halen uit het 'gratis vuurwerk'.

Ben zeer te vrede over hoe Haokan het aanpakt. Door de zeer lage prijzen voor mooie siercakes hoeven we geen tripjes te maken naar Duitsland of Belgie voor goedkope siercakes. Door Haokan hebben we dit jaar meer vuurwerk dan ooit te voren. Terwijl we vorig jaar meer euro's kwijt waren en minder vuurwerk hadden.

Dus Haokan bedankt, dit word een top jaar !!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Ik vind het logisch dat het niet EN/EN/EN kan zijn:
En al vroeg in het jaar bestellen
En dan korting krijgen op de producten
En dan later ook nog bestellingen bij elkaar optellen om het maximale te halen uit het 'gratis vuurwerk'.

Ja, maar dat vind niet iedereen. Als je de topics van Zena Belgie en Orthen doorleest willen mensen altijd EN/EN/EN. Is altijd al zo geweest. Al jaren.

Laatst bewerkt:
Dit jaar heb ik ook mijn bestellingen staan bij Haokan, geweldige prijzen, uitgebreid assortiment en lekkere actie's.

Zo geweldig dat toen mijn buurman kwam vragen of ik nog een adresje wist voor een selectie cakes van rond de 200 euro, we samen een lijstje gemaakt hebben wat 'ie op kan halen in Pijnacker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan