Hallucinator

Wat een topper was dit. Heerlijk tempo en mooie uitwerkingen.
Super dat vuurwerktotaal zijn beloftes waar maakt.

Zeker geen slechte cake, maar om het nou een topper te noemen. Hmm ik weet niet hoor. Voor mij is ie mooi maar meer ook niet.

Nu ik zo de straatfilmpjes ziet kan ik wel zeggen dat het een goede cake is, zal niet de prijs cake van het jaar winnen, maar is zeker wel een overweging waard om hem volgend jaar te halen zat dit jaar al te twijfelen om hem te halen maar durfde de gok niet te nemen!!

Mooi ding voor die 24 euro als die onder de 30 blijft aankomende jaren kan het een blijvertje worden nu de midnight mania die ik jaren had verneukt is :)

Voor dat geld een mooi blokkie inderdaad. Moet wel in salvos schieten, want effecten los zijn net iets te mager en niet allemaal even goed uitgewerkt, vooral bij de laatste schoten.

Deze cake gewonnen via vwc, vuurwerktotaal nogmaals bedankt hiervoor. Wat ik jammer vond, hij was binnen no-time weg. En door omstandigheden was ik genoodzaakt een deel van mijn finale aan deze cake te verbinden. Waardoor het geen blijvende indruk heeft achtergelaten, helaas...

Geen verkeerde cake. Had een te grote veelheid aan goud in mijn collectie samen met de Fast or Furious 1 waren dit beduidend de mindere.

Back
Bovenaan