Hallucinator

Ik vond m echt vet! al helemaal voor die 24 euro. Ik kijk ook een beetje op van sommige reacties. Maar kan natuurlijk kwestie van smaak zijn of de verwachting dat men vooraf heeft.

Ik vond dit ook een hele prima bak. En dat voor 24 euro. Grote boeketten, prima burst. Gewoon een topper.

Deze cake heeft bij mij de hoge verwachtingen niet waar kunnen maken. Daarvoor zijn de boeketten wat te klein. Het goud is wel erg mooi en uniek te noemen. Maar volgend jaar niet nog eens denk ik.

De color change was duidelijk beter. Beetje meh-cake. Volgend jaar niet nog een keer.

Bij mij was het precies andersom, deze cake presteerde duidelijk beter dan de Color Change. De Hallucinator had betere bursts en mooie volle boeketten. Al had ik ze ook iets groter verwacht. Maar desalniettemin gewoon een uitstekende cake.

Bij mij was het precies andersom, deze cake presteerde duidelijk beter dan de Color Change. De Hallucinator had betere bursts en mooie volle boeketten. Al had ik ze ook iets groter verwacht. Maar desalniettemin gewoon een uitstekende cake.

Bij mij precies hetzelfde. Ik had de hallucinator 3x en ze presteerden allemaal top. Grote en goed uitgewerkte effecten. Over smaak valt niet te twisten maar ik vond de hallucinator veel beter presteren dan de color change en zelfs de Massive van VWT.

Ik vond hem echt super! Geweldige salvo's met prachtig gouden boeketten. Publiek vond deze ook fantastisch.

Zoo wat een geweldige cake! Was erg vochtig toen ik hem ophaalde. Lekker laten drogen voor de verwarming. Heeft blijkbaar goed gedaan. Goede burst en mooie grote boeketten. Topper!

ja wat een topper ! , ik heb er alleen zelf een finale aan gemaakt:rolleyes:

zoals je misschien wel merkt was de straat er blij mee

Back
Bovenaan