Wat jij denkt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, omdat ze volgens mij nog op de boot zitten/staan.
Is ook doemdenken. Zal wel een andere uitverkochte reden hebben. Of ze hebben er gewoon teveel weggegeven.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat jij denkt lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, omdat ze volgens mij nog op de boot zitten/staan.
Is ook doemdenken. Zal wel een andere uitverkochte reden hebben. Of ze hebben er gewoon teveel weggegeven.![]()
Dan hoop ik dat ik mn gewonnen hallucinator nog ergens in de buurt af kan halen, en dat ik niet nog een eind hoef te reizen...
Ik neem aan dat vwt deze zelf op hun dc heeft achter gehouden zodat ze naar een winkel van keuze kunnen en dat deze niet uit de winkelvoorraad worden geleverd vinden de winkeliers denk ik niet leuk
Het grootste gedeelte dobbert nog op zee van veel producenten door de late levering van.chineese kant dit jaar.Moeten ze dan speciaal voor die ene Hallucinator naar die winkel toe? Lijkt me sterk.
Of hebben winkels nog niet alles binnen en gaan ze sowieso overal nog een keer langs?
Damn die ziet er goed uit! Blij dat ik er 1 gewonnen heb!