Ground impact

Hier bij kdootjes vuurwerk in Valkenburg zuid Holland hebben ze hem wel binnenkort webshop open.
Zag net ook in Zoetermeer dat ze hem hebben

Wat een gave fontein, ik stook deze altijd om 00:00 uur als eerste... laat iedereen even lekker los gaan.
Start zelf met mooie fonteinen, deze kende ik niet.

Ben op zoek naar een goede fontein en zou deze graag willen kopen. Jammer dat er in Overijssel geen verkooppunten zijn die deze fontein verkopen.

Vuurwerk Bull in Beuningen heeft hem, en De Kamper VuurwerkGiga in Kampen :) en in het noorden/oosten kon ik geen andere vinden :bonk: noch kon Lesli zelf me daarbij helpen :bonk::bonk:

Waarom staat deze sectie onder RedWire en niet Lesli?

Anyway, ik ben verliefd. Ik heb hier zo van genoten. Dat ding dat ging maar door en door. Met telkens een andere kleur vlam als basis kwamen er de mooiste effecten uit waaronder bijzonder mooie blinkende zachte chrys-achtig...Zilver en goud parelden op de grond...Het was niet hoog, gewoon laag als elke kleine fontein, maar zo divers en van zuivere kwaliteit, en zo langdurig... Deze fontein heeft wat mij betreft elke topper voor zich van de troon gestoten; Color Moon erna en die was leuk maar viel dan toch tegen. Dit is de mooiste fontein ooit. Subtiele schoonheid. Ik hoop dat de Hubo in Haren deze lijn blijft voeren, dan moet ik volgend jaar maar n karton veilig stellen voor de toekomst!

Laatst bewerkt:
Das geen geld. Heb hem voor een 10tje besteld maar vind dat nog steeds een prima prijs voor 3 minuten fontein. Heel benieuwd hoe deze gaat bevallen.

Deze zit niet vaak standaard in het assortiment heb ik het idee. Ik heb een dealer gevraagd of hij deze toe kon voegen. Hij was nog op voorraad bij Lesli, dus mocht je hem nog zoeken maar je dealer heeft 'm niet, je kan altijd vragen of ze hem toevoegen aan het assortiment.

Waarom staat deze sectie onder RedWire en niet Lesli?

Anyway, ik ben verliefd. Ik heb hier zo van genoten. Dat ding dat ging maar door en door. Met telkens een andere kleur vlam als basis kwamen er de mooiste effecten uit waaronder bijzonder mooie blinkende zachte chrys-achtig...Zilver en goud parelden op de grond...Het was niet hoog, gewoon laag als elke kleine fontein, maar zo divers en van zuivere kwaliteit, en zo langdurig... Deze fontein heeft wat mij betreft elke topper voor zich van de troon gestoten; Color Moon erna en die was leuk maar viel dan toch tegen. Dit is de mooiste fontein ooit. Subtiele schoonheid. Ik hoop dat de Hubo in Haren deze lijn blijft voeren, dan moet ik volgend jaar maar n karton veilig stellen voor de toekomst!

Is de kartoneenheid bekend?

Ik kwam deze ontzettend goede fontein tegen waarvan ik al die tijd dacht dat dit zo'n simpele cake was en ik dan ook tot nu toe niet eens de moeite had genomen om het filmpje te bekijken. Volgens mij is dit toch wel de langstdurende fontein dat ik ooit heb gezien. En ook nog eens tegen een belachelijk mooie prijs. Ik had al een bestelling bij deze winkel lopen maar ik kan onmogelijk deze fontein links laten liggen en heb daarom deze 3x besteld. Echt een TOPPER!!

Update: Ik zie dat ik eerder, in 2018, ook al eens had gereageerd. Kan mij dit niet meer herinneren, heb dus even een Rutte moment. Enfin, maakt verder niets uit, bovenstaande uitspraak van mij blijft staan, ik heb nog nooit een fontein gezien dat zo lang duurt en ook nog eens heel goedkoop is, momenteel 5,99 euro.

In t echie is dit erg genieten hoor, de afwisseling maakt dat je zou willen dat ie nóg langer duurde. Nou heeft Wolff daar een goud en platinum kostende oplossing voor vanwege de volumekosen, dus die laten we achterwege. Twee van deze Ground Impact kosten eenderde van dat monster.

Het is een reisje an sich; elk denkbaar (en een paar vergeten) fonteineffecten komen langs, elke keer is het weer een verrassing. Dit is geen geweldenaar, al ontbreekt crackling niet, dit is een voor de liefhebber van mooie effecten en de dames en kids zullen hierdoor ook weer wat in hun liefde voor vuurwerk gemotiveerd worden.

Met de Prisma Sparklers van Caff is dit nog de enige 2 min fontein op de markt. De schraaaale markt qua fonteinen. Broekhoff heeft laatst nog een zwik op de markt gedumpt maar met zulke volumeuze vormen en/of prijzen dat het nergens op sloeg. Terwijl het vroeger veel meer voorkwam. Cats Eyes van Lesli, zo'n smiley face fontein duurde ook 2min (nog bij Caff maar suffer en korter), Kleurentoppertje van Marijn...

Met compacte afmetingen dus goede prijzen (en weinig finanieel risico) kan er met fonteinen veel bereikt worden. Zie de fonteinen Van Funke in DE en BE, ook de nieuwe Wall van China Red is innovatief qua effecten. Maar ook qua goodwill voor vuurwerk in het algemeen; het is alleman vuurwerk. Waar iedereen ook van de boemboem in de lucht houdt, lopen tig meer mensen met fonteinpakketjes. Het is een allemansvriend, een intro in de diverse effecten maar dan op ooghoogte. Het zou meer gehyped mogen worden.

De smarties fontein en crackling fontein zijn populair gebleven, de Lange duur multieffect fontein is een wat achteloos ingekocht product geworden. Tijd voor verandering. Net als voor single effect fonteinen van hoge kwaliteit, anders dan 2 voorgeniemde maar bv zoals de 1e twee rijen van CR's Wall.

Anyway; Ground Impact, 2 minuten vol prachteffecten voor maar een tientje. Allemansvriend en met dit alles stiekem beste product op de markt?

Back
Bovenaan