EquiTOx
VWC lid
Je hebt HVLV verkeerd gespeld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt HVLV verkeerd gespeld
Is een test om te kijken of ze er ook echt iets mee doet!Je hebt HVLV verkeerd gespeld![]()
In geval het verhaal over de switch bij Yesilgoz en VVD een proefballon is, om te kijken hoe zo iets valt, heeft het zeker zin om massaal te reageren.
[email protected]
Na Michon-Derkzen ook haar een mail gestuurd. Staat o.a. iets in over pogingen tot doodslag en rubberen kogels, over weg van de minste weerstand en over een aangetast rechtvaardigheidsgevoel.
...heeft deze ouwe digibete lul er moeite mee! Nou ja, moeite; in een wereld als dit weiger ik verder aan social media te doen dan een phpbb als ditMaar de reeds bestaande illegale handel zal vermoedelijk enorm uitbreiden. En dan is de drempel een heel stuk lager. Waar vroeger de meterpakketjes via die ene collega of via de voetbalclub bemachtigd werden, is het (nu al) net zo makkelijk als een pizza bestellen. Als 10, 11, 12-jarigen het kunnen....
Op den duur stook je echt niet meer rustig voor je deur hoor. Ze weten al gauw (nu al) wie er altijd stoken en komen je bezoekje(s) brengen. Kunnen ze opeens wel handhaven, lekker makkelijk, lekker veilig, lekker laf. En dan stop je alsnog. Want je kunt wel lekker guerrilla gaan doen, maar dan gaat het van kwaad tot erger hè en uiteindelijk toch gewoon enkel voor de burger zelf.Maar ik ben het met je eens dat het een sterfhuisconstructie is, het zal uiteindelijk afnemen en doodbloeden. Toch denk ik dat dit langer duurt dan dat ze in den haag denken. Voor zover ze daar denken...
Precies zo ZAL het verlopen.Ik zie een hoop reacties van mensen die zeggen het vuurwerk wel bij onze Ooster/Zuiderburen te halen maar vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk bereid zijn het risico te nemen (boete/aantekening strafblad). Hoe graag ik zou willen, zou het zelf niet snel doen denk ik.
Mijn aanname is dat er slechts een select groepje mensen overblijft wat langzaam uitsterft over de jaren heen.
Zelfde effect als roken uitbannen binnen de samenleving; kost tijd maar uiteindelijk sterft het uit.
Na een paar jaar zullen de straffen hoger worden omdat de jaarwisseling nog steeds chaotisch verloopt met hetzelfde aantal slachtoffers als voorgaande jaren.
Wellicht wat pessimistisch (én laten we hopen dat het niet zover komt) maar ben erg benieuwd hoe de jaarwisseling er uit ziet over pakweg 3/4 jaar..
Ik denk ook dat het al in kannen en kruiken is. Die linkse partijen nemen echt niet het risico om het in stemming te brengen en niet genoeg stemmen voor te krijgen. Bovendien zie je vanuit de merken zelf weinig innovatie naar nieuwe producten. En wat je zegt over de aandacht voor cat 1 klopt ook.Ik denk dat het eigenlijk al in kannen en kruiken is. Het is denk ik wel al beklonken en waarom denk ik dat? Welnu, omdat ze nu zelfs hun zinnen willen gaan zetten op Cat.1, vandaar dat ook daar nu heel veel aandacht aan werd geschonken, wat normaal nooit het geval was, want nu ze geen aandacht meer hoeven te geven aan het F2 spul, kunnen ze zich nu volledig storten op en aandacht geven aan Cat. 1. Vandaar de vele afkeur en de daarop volgend al die negatieve nieuwsberichten. Ja, dit is nog niet officieel, maar dit is dus wat ik denk. En zal ik met een verbod stoppen? NEVER!!
Laten we het inderdaad afwachten, meer dan mailen naar de partijen en het werk van HVLV kunnen we niet doen, allerlei suggesties naar boven halen dat het allemaal al in kannen kruiken schiet niet op, het is pas 2 dagen bekend dat ze de wetsvoorstel gaan behandelen, het is nu ook weekend dus kamerleden gaan nu ook niet reageren, laten we na het weekend kijken of we antwoorden gaan krijgen en kijken hoe de vlag er dan bij hangt.Kan natuurlijk ook een politiek spelletje zijn van de voorstanders in de politiek.
Van zet het maar op de agenda, wij steunen jullie, om vervolgens tegen te stemmen.
No offense, maar de tijd van afwachten ligt echt achter ons. Onze linkse ´vrienden´ zit geen moment stil op dit dossier. Daarom is het echt van @HVLV dat ze nu een lobbyist hebben, die hebben opmerkelijk veel 'macht' in Den Haag.Laten we het inderdaad afwachten, meer dan mailen naar de partijen en het werk van HVLV kunnen we niet doen, allerlei suggesties naar boven halen dat het allemaal al in kannen kruiken schiet niet op, het is pas 2 dagen bekend dat ze de wetsvoorstel gaan behandelen, het is nu ook weekend dus kamerleden gaan nu ook niet reageren, laten we na het weekend kijken of we antwoorden gaan krijgen en kijken hoe de vlag er dan bij hangt.
Vanwaar de twijfel?Ik twijfel enorm om een mail te sturen. Misschien dat ik er vanavond even voor ga zitten...
Ik bedoelde met afwachten nu, dit weekend mbt tot reacties die we niet gaan krijgen.No offense, maar de tijd van afwachten ligt echt achter ons. Onze linkse ´vrienden´ zit geen moment stil op dit dossier. Daarom is het echt van @HVLV dat ze nu een lobbyist hebben, die hebben opmerkelijk veel 'macht' in Den Haag.
Benieuwd hoe ver BBB wil gaan om een totaalverbod te voorkomen, als puntje bij paaltje komt.Hoop dat het weer geen ruilmiddel wordt voor de VVD nu ze met de jaarnota bezig zijn.
“Mag ik van jouw dan krijg je van mij…..”
ik denk zolang als het kabinet zit, maar dat ze na elke jaarwisseling in debat weer gaan lopen zaniken. NIeuwe regering, nieuwe kansen, zullen ze denkenIs het nou ook zo dat als dit niet doorgaat we weer een x jaar lucht hebben?