larspardijs
VWC lid
Zit nog in twijfel. Heb de inane crown bomber al van broekhoff. En wil er misschien een extra bij, of één van deze.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga je me nou ook nog eens in andere topics jaloers maken op je budget? Hou t ff lekker bij ‘t topic van de collectie. Ik heb ook gevoelens weet jeNet de Gorilla gekocht deze met 20% gratis vuurwerk erbij uitzoeken. Mijn order was in totaal leuk dus kon de Lion er gratis bij pakken. Of deze.. net hoe je het bekijkt![]()
Hahahah excuusGa je me nou ook nog eens in andere topics jaloers maken op je budget? Hou t ff lekker bij ‘t topic van de collectie. Ik heb ook gevoelens weet je![]()
Zeker! Heb jij zo’n psychologen bankje thuis? Dan kom ik graag ff langs. Van voor en achter gepakt worden doet iets met jeWil je d'r over praten?![]()
Hele mooie therapeuten-sofa.Zeker! Heb jij zo’n psychologen bankje thuis? Dan kom ik graag ff langs. Van voor en achter gepakt worden doet iets met je
Mijn hulpvraag is: 1a: Hoe ga je deftig om met van voor en achter gepakt te worden? 1b: Hoe ga je om met de angst dat het straks triple cocky wordt? Ik bedoel, het weerbericht moet nog komen.Hele mooie therapeuten-sofa.
Maar tis me niet geheel duidelijk, je klacht is dat het vaker moet gebeuren? Of tegelijkertijd? Of..?
Wordt eerder een gangbang, mocht de kwaliteit op 31-12 nog tegenvallen...Mijn hulpvraag is: 1a: Hoe ga je deftig om met van voor en achter gepakt te worden? 1b: Hoe ga je om met de angst dat het straks triple cocky wordt? Ik bedoel, het weerbericht moet nog komen.
Wordt eerder een gangbang, mocht de kwaliteit op 31-12 nog tegenvallen...
1a Een deftige omgang kenmerkt zich door een gastvrij onthaal, door achteraf netjes te bedanken, niet te smakken of met volle mond te praten tijdens het gepakt worden.
1b angst is een slechte raadgever. Angst wordt doorgaans overwonnen, door er geleidelijk aan blootgesteld te worden en het brein ervan overtuigd raakt, dat er niks ernstigs gebeurt. Kortom, vaak succesvolle blootstelling aan vuurwerk en mooi weer. Ik noem een Fallas, Malta, Zaragoza, San Severo, etc.
Op therapeutische basis dan hé. Probeer vooral of je het vergoed krijgt van je zorgverzekering.
![]()
Is dat ook een vraag aan de therapeut?Hoe kan ik dit gesprek uit mijn geheugen halen
Is het nu ook bevestigd vanuit de winkeliers dat de Gorilla dit jaar met kooi komt?