Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waanzinnig! Echt een topper met grote effecten.
Hoezo Gorilla de goeie ? Waren er ook slechte gorilla's ?Waanzinnig! Echt een topper met grote effecten.
Gorilla en Lion zijn twee compounds die zich afgelopen oud en nieuw prima in de straat hebben bewezen. Ze staan dan ook op mijn lijst met compounds die er zeker gaan komen dit jaar. Nou maar hopen dat ze ook dit jaar de moeite waard zijn. Dat blijft toch wel een dingetje.![]()
Zelfde artikelnummer? Anders is het beter om een nieuw topic aan te maken.Zonder kooi dit jaar. Startpost aanpassen a.u.b.
Zelfde artikelnummer? Anders is het beter om een nieuw topic aan te maken.
En de Lion dan?Zonder kooi dit jaar. Startpost aanpassen a.u.b.
Waar heb je die info vandaan?Zonder kooi dit jaar. Startpost aanpassen a.u.b.
Jammer maar toch weer ruimte voor anders moois. Dacht en denk hier hetzelfde over, not done zonder kooi.Zonder kooi dus, de verlanglijst is een streep rijker.
Damn right! Zoiets kan echt niet, maar het is ondertussen wel normaal in elke branche. Gros van de consumenten zal het niet interesseren en al helemaal niet opvallen, maar voor ons is transparantie van "levensbelang"... de kwaliteitslat ligt gewoon een heel stuk hoger. Ik wil weten wat ik koop, én uiteindelijk krijg. Bij deze hoge bedragen wil ik het risico gewoon niet nemen.Downgrades zonder melding bij product of wijziging artikelnummer of naam zijn echt not done..