Golden Power

Idd, ik heb eens even online gekeken bij mijn plaatselijke Royal dealers, maar deze staat er (nog) niet op. Geen idee waarom niet. Geen nieuwe batch dit jaar?

Wij zouden deze dit jaar graag willen toevoegen aan onze collectie. Echter tot heden nog niks kunnen vinden of ie ergens al te koop is in brabant/limburg. Daarom de vraag aan onze mede-fanaten als jullie hem ergens al tegen komen in de webshop geef even een PM ! alvast bedankt

Wij zouden deze dit jaar graag willen toevoegen aan onze collectie. Echter tot heden nog niks kunnen vinden of ie ergens al te koop is in brabant/limburg. Daarom de vraag aan onze mede-fanaten als jullie hem ergens al tegen komen in de webshop geef even een PM ! alvast bedankt

Bij ano vuurwerk in Milheeze. De ano's heaven four, gewoon de golden power dus.

nu was ik op zoek naar de golden power in de buurt van amsterdam/almere.
Contact gehad met vuurwerk-nh en die verltelde mij dus dat royal deze uit de handel heeft gehaald.

is er iemand die weet of deze box omgeving amsterdam/almere nog te vinden is?

mvg

wigster

Golden Power is niet uit de handel. Alleen niet zoals vorig jaar bij alle verkooppunten te koop. Zo uit mijn hoofd weet ik je de verkooppunten die deze nog wel verkopen niet te noemen.

Golden Power is niet uit de handel. Alleen niet zoals vorig jaar bij alle verkooppunten te koop. Zo uit mijn hoofd weet ik je de verkooppunten die deze nog wel verkopen niet te noemen.

vond het ook al vreemd maar dacht omdat het vanuit een vuurwerkwinkel kwam dat ze de feiten wel zouden weten.

nu ben ik alleen nog steeds op zoek naar een verkooppunt van de golden power omgeving amsterdam almere.

het liefst in de buurt van rowy aangezien dat me vaste winkel is

o echt? wat is de naam dan?

in ieder geval zie ik hem niet in de webshop staan als dat zo is dan kan ik gewoon me grootste gedeelte bij rowy bestellen.

hoef ik niet half nederland door.

Hahaha, ja laten we ze allemaal even gaan noemen. Worden de mods blij van!! :wink:

Bijvoorbeeld. Hahaha! Ik denk dat het lastig is. De officiële verkooppunten zijn Ano Vuurwerk (Ano's Heaven Four), Giezen Vuurwerk (Excellent Box), Vuurwerk Hol (Secret Treasure) en Kuiper Koekange (Golden power). Jij zegt dat Huisman hem ook heeft maar verder weet ik het ook niet.

Blijft een dik ding! Vorig jaar al gehad en dit jaar besloten om hem weer te bestellen. Gisteren bij Ano gezien en werd er gewoon weer blij van! :)

o echt? wat is de naam dan?

in ieder geval zie ik hem niet in de webshop staan als dat zo is dan kan ik gewoon me grootste gedeelte bij rowy bestellen.

hoef ik niet half nederland door.

Kan op aanvraag besteld worden :)
Deze heet Secret Treasure, is precies hetzelfde als de Golden Power

Laatst bewerkt:
Deze kun je inmiddels beter de Crackling Power noemen ipv de Golden Power. Cake A vind ik nog steeds geweldig, maar ik vraag mij ernstig af waarom cake B zo'n verschrikkelijk matige/kleine uitwerking heeft. Cake B heeft toch dezelfde kruit inhoud dan Cake A? Ik snap hier werkelijk niks van. Geldt overigens ook voor Cake C tov D. Heeft iemand enige verklaring hiervoor?

Is dan niet de Wonderful world een goeie vervanger? Had vorig jaar de Ano Heavens four gehad (gelijk dus aan Golden Power) en wilde eigenlijk dit jaar deze bestellen.

Back
Bovenaan