Golden Power

Hier nog een filmpje van hem geschoten in de abcd volgorden.
Echt genoten van dit ding.
Zat jammergenoeg wel wat regen op de lens van men camera.

Prachtige bak!!! de buren stonden vol verbazing te kijken :)
Zelf had ik hem op bcad staan, En dit is gewoon een toppertje...

Van alle doorlontbakken die ik had was dit echt de topper van die avond. De hele straat stond met open mond te kijken.

Wat een geweld, grote boeketten en harde bursts.

Ik heb hem geschoten in mijn finale projectje. Tevens is de Rubro Event 4 Seasons te zien. Iedereen vond hem zeer goed presteren! we waren aangenaam verrast door deze topper! had het niet verwacht voor een 25mm bak.

0.00 finale project 2013. Bestaande uit de volgende producten:

1. Royal Fireworks - Golden power (Geschoten volgorde A-B-C-D)
2. Rubro - Event 4 Seasons (Geschoten volgorde A-B-C-D)
3. Phönix Feuerwerk - Zeus (Fan Shape)
4. Rubro - Delicious Thunder Final Edition 2x

Cake B faalde echt bij mij die brocades met green stars zaten er wel in maar i.p.v. brocades met purple stars zoals bovenstaande filmpje zat er bij mij crackling chrysantium in.Lekker saai bakje wordt het dan op de duur en best wel jammer dat er voor die prijs toch zulke fouten in zitten.

Ik vond hem prachtig..
Inderdaad was cake a iets minder vol (vooral de mines) en cake C leek wel een hele andere.
Wel was de crackling aan het eind zeer breed.. de hele lucht was vol :-)
Hier een filmpje van mij.
Gefilmd met een mobiel en rechtopstaand. Helaas staat er van cake A alleen het einde op.
Gewoon ABCD geschoten.

Prachtige cake! Kan niks anders zeggen!

Deze als laatste van de avond geschoten, en de buurt stond te juichen, vooral na Cake D! heerlijke crackling mines en wolken!

Alleen wat was er met cake C? die was inderdaad heel anders dan de demo's.
Jeroen van Royall die dit misschien aan kan geven waarom dat zo was? Of had dat te maken met welke versie van welke winkel je had?

Desalniettemin was dit 1 van de toppers van de avond! Was hier gewoon zeer van onder de indruk

Laatst bewerkt:
Nog maar een filmpje, alsof er nog niet genoeg zijn :)
Het publiek vond hem prachtig. Ikzelf ook overigens :D

sluit ik me bij aan.....had er ook nog enkele van zena die ook wel erg goed waren, alleen hier had ik toch echt het wauw gevoel :D

Ik had m ook geschoten, in BCAD, alleen zegmaar toen C begon schoten A en D ook tegelijk af :P

ondanks alle voorzorg toch vonkoverslag. quickmatch blijft ook lang na gloeien, wss is dat de oorzaak geweest, volgend jaar waarschijnlijk gewoon in de herkansing, dan nog iets beter afdekken dan gaat dat zeker goed komen! was zeker een mooi spectakel, heb het alleen niet op film staan. :(

zoals een aantal posts hierboven word aangegeven, voor een 25mm bak is het echt een toppertje!

Ik heb hem geschoten in mijn finale projectje. Tevens is de Rubro Event 4 Seasons te zien. Iedereen vond hem zeer goed presteren! we waren aangenaam verrast door deze topper! had het niet verwacht voor een 25mm bak.

0.00 finale project 2013. Bestaande uit de volgende producten:

1. Royal Fireworks - Golden power (Geschoten volgorde A-B-C-D)
2. Rubro - Event 4 Seasons (Geschoten volgorde A-B-C-D)
3. Phönix Feuerwerk - Zeus (Fan Shape)
4. Rubro - Delicious Thunder Final Edition 2x

Op dit filmpje kun je zien wat mijn ervaring ook was, de 4 seasons geweldig, maar kwa boekket grote verliest hij zeker van cake a van de golden power.

Nog maar een filmpje, alsof er nog niet genoeg zijn :)
Het publiek vond hem prachtig. Ikzelf ook overigens :D

http://www.youtube.com/watch?v=kKjFqvWH6sQ

Hier is duidelijk het verschil in cake B te zien tussen de 2 filmpjes.
Toch vreemd dat er een hoop mensen zijn geweest die in cake B chry crackling hadden (waaronder ik ook).
Is dat een fout in de productie geweest? of heeft dit misschien te maken met de verschillende versies die er waren?

Heaven Four van Ano
Golden Power
Secret Treasure?

Hier is duidelijk het verschil in cake B te zien tussen de 2 filmpjes.
Toch vreemd dat er een hoop mensen zijn geweest die in cake B chry crackling hadden (waaronder ik ook).
Is dat een fout in de productie geweest? of heeft dit misschien te maken met de verschillende versies die er waren?

Heaven Four van Ano
Golden Power
Secret Treasure?

Alle golden powers zijn 1 versie alleen verschillende labels, er zit/zat een fout in de productie.

Wij zouden deze dit jaar graag willen toevoegen aan onze collectie. Echter tot heden nog niks kunnen vinden of ie ergens al te koop is in brabant/limburg. Daarom de vraag aan onze mede-fanaten als jullie hem ergens al tegen komen in de webshop geef even een PM ! alvast bedankt

Wij zouden deze dit jaar graag willen toevoegen aan onze collectie. Echter tot heden nog niks kunnen vinden of ie ergens al te koop is in brabant/limburg. Daarom de vraag aan onze mede-fanaten als jullie hem ergens al tegen komen in de webshop geef even een PM ! alvast bedankt

TP-Vuurwerkshop in Kelpen-Oler verkoopt hem. Je kan hem ook bij Ano Vuurwerk bestellen, daar heet ie Ano's Heaven Four.

Back
Bovenaan