Golden Power

Dit weekend geschoten op een demo dus(?). Onveranderd zo te zien, blijft een heerlijke bak. Dit in tegenstelling tot de bak van Ano welke zogenaamd hetzelfde zou moeten zijn....
Meer mensen die deze bak in 2014 versie op een demo recentelijk gezien hebben?

Dit weekend geschoten op een demo dus(?). Onveranderd zo te zien, blijft een heerlijke bak. Dit in tegenstelling tot de bak van Ano welke zogenaamd hetzelfde zou moeten zijn....
Meer mensen die deze bak in 2014 versie op een demo recentelijk gezien hebben?

Klopt vrijdag geschoten in Koekange. Welke versie dit was geen idee, zou ook zomaar van vorige jaar kunnen zijn.

Zo stond hij vorig jaar bij mij in de straat, helaas week hij toen af van de product film.
Dit filmpje geeft het juiste beeld van de Golden Power.

Voor mij iets te veel "chrysantjes"... dat viel mij toen tegen.

Zo heb hem ditjaar doorgelont in de volgorde : c-b-a-d.

Gaat me benieuwen of dit wat is, film zal ergens in januari verschijnen.

Mooie bak was dit, gewoon in de volgorde ABCD geschoten en hij kwam zo goed uit de verf vond ik. Filmpje komt eerdaags.

hij was inderdaad veranderd met die blinkers erin..
Maar vond hem veranderd op een positieve manier.
cake c was een stuk beter blijft gewoon echt een prachtig ding

extreem mooi bakkie weer zo hoor, duidelijk waarom het product van het vorig jaar was en die rode blink erbij maakt 'm wel dandy

Gecheckt welke versie je had, Djaimy, want denk nog 2013 zo te zien?

Heb het niet nagekeken volgensmij, maar aan de uitwerkingen te zien een 2013 versie! De film van mikeapd wijkt iig af van mijn versie. Heb hem ook al vroeg bij Kuiper besteld, en dat waren meen ik alleen restpartijen van het jaar ervoor, dus 2013.

Heb het niet nagekeken volgensmij, maar aan de uitwerkingen te zien een 2013 versie! De film van mikeapd wijkt iig af van mijn versie. Heb hem ook al vroeg bij Kuiper besteld, en dat waren meen ik alleen restpartijen van het jaar ervoor, dus 2013.

Ik had in ieder geval de 2014 versie.

Had de golden power (road to china van giezen) er ook bij afgelopen oud en nieuw. Wat vonden wij dit een beest van een bak zeg! Had al eerder geprobeerd een bak door te lonten wat toen niet echt goed ging maar probeerde het nu nog eens met deze bak. Ik heb dan ook de foto's van Calim3ro (post 311) opgevolgt en het werkte super! Nog bedankt Calim3ro :D ik dacht, hoe gaaf zou het zijn als er nog een mooie finale salvo achteraan komt. Dus ik pakte de all at once van zena erbij. Ook die er gelijk achtraan doorgelond. Het resultaat was geweldig! Ten precies goed getimed. oen dit (kleine) doorlont projectje afgelopen was kwam er gejuich en aplause van de gallerij van de flat waar ik woon door een groep studenten. Dit was leuk! En ook best wel trots op me eigen eeste goed gelukte doorlond projectje. Nogmaals mede dank aan Calim3ro voor zijn duidelijke foto's. Mijn volgorde was: B-C-A-D-all at onceonce

Dat hele mooie goud zit er niet meer in zo te zien aan bovenstaand filmpje. Dat type goud was het wat de cake zo ontzettend mooi maakte. Dat trage lang brandende goud, heerlijk.

Back
Bovenaan