Golden Power

Mooi blok maar niet t wauw effect zoals op de demo. Had er een 4seasons voor geschoten. Die vond ik indrukwekkender.

Ik had 2 keer cake D in mijn box alleen zat daar wel een sticker B op.

Maar verder een leuk blok. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik was ook al even in de war, bij mij zat ook twee keer cake D in de doos, ipv cake B wat wel op het label stond.... Dat was wel jammer :(

Voor de rest was hij super!! De mines waren inderdaad minder groot als op de demo's, maar daar let ik toch niet op als daar boven al het geweld is :)

Wat een bak! Ik vond C heel goed presteren terwijl ik had verwacht dat dat een mindere zou zijn, ik zag ook geen willows o.i.d. in C. Wat het meest indrukwekkend was is dat de lucht gewoon niet leeg is gedurende deze bak! Heerlijk rammen.

Vond het een prachtige bak, maar het echte wow gevoel heb ik niet ervaren. Daarvoor hadden we teveel chaos voor de bak en na de bak in de straat. Wellicht voor herhaling vatbaar, maar dan niet meer aan het einde van de "show".

bij mij kamen inderdaad ook de effecten op de grond gigantische boeketten er ging naast ons tegelijkertijd een pools blok de lucht in enne de golden power won het serieus
ik vond hem geweldig filmpje volgt later

Lekker Bakkie hoor, Maar was Cake C niet anders? Hier zal chrysanthemum in verwerkt (Zoals in bovenstaand filmpje), maar niet de Crackling Willows:sad:. Cake A en D waren fantastisch:) Daarna de New Moon afgestoken..Lekkerr.. Dat was een breeeeede smile zeg maar. Maar Golden Power was niet een finale bak. Gelukkig had ik daarvoor de 4 Seasons in BCAD voor bewaard.

wassie goed?? Hij was SUPERRR. Volgend jaar deel ik elastiekjes uit voor dat ik deze aansteek. Dan kunnen de mensen hun mond daarna weer op zijn plek krijgen. :p Wij stonden vol verbazing na te genieten met de mond open. Wauw wat een kippenvel momenten!!!!

Hier ook een tevreden persoon! Prachtige bak! Ik had hem op bcad staan. Echter was C meer een chrysantium achtige cake. Maar dat vond ik alles behalve jammer! Was zelfs beter. Maar voor de prijs mag dat natuurlijk ook wel.

Filmpje volgt nog.

Had deze en de Immortal Gold. Vond de Immortal Gold beter, grotere boeketten en betere tempo als je het mij vraagt. Ziet er op demo beter uit als in het echt.

Lieve lezers,

Laat iedereen nou maar denken, praten, voelen en het allemaal beter vinden dan ons zelf.
We hebben jullie onze china films laten zien dat waren en zijn samples! Vanuit die hoek en uitgangspunt werken wij een heel jaar naar het eind resultaat.

We knutselen niet met camera's of foto toestellen om jullie n grote worst voor te houden.

What you see is what you get! of te wel wat je ziet dat krijg je, zo hebben we jullie al 5 jaar geinformeerd.

Laat de discussie lekker lopen wat anderen ook zeggen.

De items zullen bij een aantal verkoop punten te verkrijgen zijn.

Giezen Hoogkerk
Ano Vuurwerk Milheeze
Hol Vuurwerk Nieuwerkerk a/d Ijssel
Kuiper Koekange

Deze 4 winkels hebben dit assortiment van cakes in samenwerking met Royal Fireworks gemaakt.

Fijne avond allemaal.

Niets negatiefs over Royal, want de box was alsnog prachtig. Maar hoe kan het dat deze box toch anders was dan op de demo's? What you see is what you get werd er eerder aangegeven.

Prachtige doos, alleen helaas heb ik alles los moeten stoken. De lonten gingen niet op elkaar over. Ik weet niet wat er precies fout is gegaan, bij mij andere doorlont bakken ging alles wel goed.

Flink balen, maar was echt een pracht bak.

Back
Bovenaan