Goede voornemens 2020?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elke jaarwisseling is het weer zover: de goede (of slechte) voornemens. Welke beloof jij je dit jaar waar te maken? En welke zijn eigenlijk zo onzinnig zodat we die allemaal niet meer in ons hoofd hoeven te halen? Laat maar weten!

Absoluut minder vuurwerk kopen, laatste 2 jaar klein beetje uit de hand gelopen. Zal op langere termijn wel weer een keer een mega collectie komen maar voor komend jaar even de prioriteiten anders stellen

Zelfde als hierboven. Vorig jaar het hele land door geweest. Vooral om oude Wolff producten te scoren.
13 winkels gehad.
Maar na twee dagen non stop rijden met een volle auto.. besloten om dit jaar 4 online winkels te pakken en hier in de buurt rustig rond te rijden langs de vw winkels.

Had ook zoveel dat ik het niet op kreeg...beter wat minder.

1 vriendin zoeken ben 34
2 niet meer dan 200 euro aan vuurwerk bestellen
3 al het vuurwerk bij 1 winkel bestellen

Laatst bewerkt:
Wat betreft vuurwerk; minder gedurende het jaar kopen. Gewoon pas vanaf eind september/begin oktober eraan gaan beginnen. En lekker dat door het jaar bespaarde geld opzij leggen, om in 2021 naar Fallas te kunnen.

Verder ligt er met wat vrienden een plan op tafel, om in 2020 minstens 2 of 3 voetbaltripjes te maken. Alleen niet de alom bekende clubs (Barca, Madrid, Liverpool, etc etc.), maar tripjes naar de subtop van Europa. :D

Wat betreft vuurwerk; minder gedurende het jaar kopen. Gewoon pas vanaf eind september/begin oktober eraan gaan beginnen. En lekker dat door het jaar bespaarde geld opzij leggen, om in 2021 naar Fallas te kunnen.

Verder ligt er met wat vrienden een plan op tafel, om in 2020 minstens 2 of 3 voetbaltripjes te maken. Alleen niet de alom bekende clubs (Barca, Madrid, Liverpool, etc etc.), maar tripjes naar de subtop van Europa. :D

gewoon eerst fallas regelen beast...gruwelijk festival!

Mijn goede voornemens voor komend jaar is wat prioriteiten net even iets anders stellen en wat beter plannen! Zo hou ik wat meer prive-tijd over voor mijn gezien, voor leuke (vuurwerk)dingen en om te sporten!

1. voor 2020/2021 veel minder vuurwerk bestellen. het is nu heel erg uit de hand gelopen. niet erg en zal ook nu niet meer stoppen. dit jaar heel gek doen en dan weer rustig aan doen.

2. mijn best doen en ervoor zorgen dat ik in februari mijn hbo studie heb afgerond

3. in april met mijn verjaardag weer mijn vriendengroep 8+ man weekendje walibi village huren en genieten/zuipen. afgelopen verjaardag ook gedaan met paintball erbij en het wat was zo bruut dat ze het heel graag nog een x willen mee maken. dat gaan we dan doen :cool:

4. weer met een vriendengroep in de zomervakantie weekje op zuipvakantie mallorca/ ibiza of dergelijk.

5. proberen met de huidige wolvenjacht op woningen op mijzelf te wonen, koopwoning of huur >

6. misschien nog op een 2e zomervakantie, ligt aan het budget.

en ergens ver onderaan mijn lijstje....

numbero 69 :yes: :wink: : een vriendin met een goed hart! (meerdere malen voor de uiterlijk gegaan maar heeft mijn hart in 1000 stukken gebracht)

Tsja wat ga ik anders doen. Op nummer 1 en dat is het dan ook prio, is meer tijd !doorbrengen met mijn gezin familie en vrienden. Oh ja en een dag minder gaan werken die gaat er ook komen. Minder vuurwerk? Ja ach dat lukt me het ene jaar beter dan het andere.

- Een keer vakantie benutten om uit te rusten in plaats van gebruiken om achterstallige zaken te regelen!

- RDR2 uitspelen

Goede voornemens, die zijn er toch om meestal niet uit te laten komen? Laat ik ook eens een poging wagen:

- meer verdiepen in buitenlandse vuurwerktrips (buiten Fallas en Adelfia om)
- werk en privé beter scheiden
- sporten weer oppakken
- minder roken :confused:

Behoorlijk wat singleshots proberen te bewaren voor latere jaren.
Goed wegleggen dus want als het voor handen ligt gaat alles de lucht in. Ik ken mezelf een beetje. :)

Ik stel nooit zaken uit, dus als ik iets anders wil start ik er direct mee.. Anders is het niet belangrijk genoeg om te veranderen

Aankomend jaar ga ik de volgende dingen doen (hopelijk)

1. gezonder leven (normaal eten)
2. meer aandacht aan gezin en mezelf (vaker nee zeggen als het om helpen gaat bij anderen, ze helpen mij tenslotte ook niet)
3. minder overwerken
4. meer aandacht aan freaksites geven (toch een hoop moooie aanbiedingen gemist)
5. als financieel toe laat een eigen show geven voor de kids (18:00 showtje)

Vuurwerk gebied
1 Waar ik dit jaar mee was begonnen al met een wish list te werken
2 Met alle stook vrienden te vieren en dan ook een hele dikke show neer zetten
3 fallas weer bezoeken (staat al gepland) en Adelfia bezoeken

Privé
1 op zomer vakantie !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan