Nogmaals super bedankt vuurwerkbestel voor de gewonnen prijs. Aangezien ik de voorgestelde tijden niet kon, kwam Rutger met een mooi voorstel.
Omdat de planning voor de 29e al helemaal rond was en mijn gewonnen "chaosphere box" niet meer in de planning paste stelde Rutger voor om de chaosphere te vervangen voor € 100,- vrij te besteden tijdens de losse verkoop. Dat vond ik een mooi voorstel.
Toen ik de 29e kwam om mijn prijs op te halen, moest ik even naar Stefan vragen.
Dus zo gezegd zo gedaan. Na de felicitaties mocht ik bij de losse verkoop mijn cakes uitzoeken. Tussendoor vertelde Stefan ook nog even dat ik voor € 125,- mocht uitzoeken. Waarvoor dank!
Dus kon ik uit gaan kiezen. Bewust voor losse cakes gekozen omdat mijn collectie al redelijk veel boxen had.
Heb daar gekozen voor de hff Crackling fan 2.0, eclipse 2.0, Voltage Speedzone en de color change.
Super service tijdens deze toch al drukke dagen. Jullie zien me zeer zeker weer!
Ook had ik voorgesteld om mijn prijs weer beschikbaar te stellen aangezien ik de genoemde data niet kon. Maar ik had immers gewonnen dus werd het zo opgelost.
Vuurwerkbestel bedankt! Jullie staan voor snelle service, klantvriendelijkheid en hebben meedenkende mensen.
Tot de volgende afhaaldagen!