Giant

moontan

VWC lid
Een hele bijzondere cake met veel spektakel
Prijs: 125 euro
500 gram
400 Schoten

Laatst bewerkt:
Pfff... tja, dan zouden dit wel alleen maar wat ballekes en fluiters, crackling staarten zijn. 125 euro is wel erg duur wederom. En neen, ik heb nog geen filmpje gezien maar vind sowieso alles boven de 70-80 euro te duur voor een 500 grams pot.

Had de 'Giant' al enige tijd in de avatar van @znpyro gezien, niet beseffend dat het ook daadwerkelijk een cake is.
Hij staat ook niet in de catalogus.

Ben toch erg benieuwd naar meer informatie!

hij is te koop bij den bleeker in ter aar hij staat niet op de lijst maar kunt hem los bestellen en kost daar 150 euro.
ben vanavond naar een demo geweest en heb deze gezien in het assortiment is groot heb gevraagd of deze ook werd ontstoken maar dat deden ze niet, kan dus niks melden over de effecten.

www.dbvuurwerk.nl

hey mensen!

ik sta ermee op de foto, helemaal juist! misschien kom ik nog ergens terug op folders en posters, dat ligt aan de klant zelf of zij dat willen.

dit product is absoluut niet te koop. dus wat Den Bleker doet weet ik niet, maar het wordt als een promotie product gebruikt... ik vraag me nu of hij dit wel MAG verkopen van Wolff...

dit artikel is te vergelijken emt de super 500, alleen minder snel...

dus puur ter promotie en geen "verkoop-product" !!!!!

Gaat wolff nu de kruiterij achterna?

Komop zeg, hier moeten ze absolut niet aan gaan beginnen hoor!

gr

150mm

kopen

kopen

hey mensen!

ik sta ermee op de foto, helemaal juist! misschien kom ik nog ergens terug op folders en posters, dat ligt aan de klant zelf of zij dat willen.

dit product is absoluut niet te koop. dus wat Den Bleker doet weet ik niet, maar het wordt als een promotie product gebruikt... ik vraag me nu of hij dit wel MAG verkopen van Wolff...

hij verkoopt dit wel daar bedoel ik mee DEN BLEEKER , kijk maar op de webwinkel onderaan staat hij ,
en ik heb hem zelf gezien en in handen gehad.

WWW.dbvuurwerk.nl

Dus is wel degelijk te koop!!!!!!!!!!

hey mensen!

Hoezo ter promotie, wanneer ze dat ding nog niet eens op een demo afsteken??
En ja, als deze te koop wordt aangeboden en Wolff levert ze niet uit, is er toch niets aan de hand?

Bij Balles uit Druten is deze grote jongen te koop voor 125 euro. Foto:

Giant2.jpg

Kinky die moet ik hebben!!! weet iemand een dealer in Overijssel die verkoopt??:d Laat het me anders ff weten

groetjessss :bye:

heb iemand een filmpje ik ben heel benieuwd naar de effecten van dit ding omdat ik overweeg er 1 aan te schaffen.

cq hoe lang deze cake het doet aantal seconden voor 125/ 150 euro

Ik heb dit giga grote ding gezien gisteren, toen ik gisteren bij Balles in Druten me vuurwerk bestelde.

De Giant is echt zeer groot, ik denk een meter bij een meter.
Misschien wel 1,5 meter bij 1,5 meter.
Maar ik kan zeer slecht meters schatten.

Ik heb een andere gigant gekocht.
En dat is de Dynasty dlispay box c.
Die er trouwens uit gaat, volgens de verkopers.

Ik heb dit giga grote ding gezien gisteren, toen ik gisteren bij Balles in Druten me vuurwerk bestelde.

De Giant is echt zeer groot, ik denk een meter bij een meter.
Misschien wel 1,5 meter bij 1,5 meter.
Maar ik kan zeer slecht meters schatten.

Ik heb een andere gigant gekocht.
En dat is de Dynasty dlispay box c.
Die er trouwens uit gaat, volgens de verkopers.

Ben afgelopen zaterdag ook ff langs geweest bij Balles. De Giant zag er inderdaad indrukwekkend uit. Heb nog ff geinformeerd of ie goed liep. Volgens de verkopers zijn er tot afgelopen zaterdag 2 stuks van verkocht.

Jongens, begin nou niet aan dit soort cakes, ze zijn stuk voor stuk niet de moeite waard.
Het enige waarom die cakes zo duur zijn, komt omdat ze, door hun afmetingen, heel duur in transport zijn. Als iedereen ze gewoon links laat liggen, leren de importeurs het hopelijk ook af om dit soort ondingen over te laten komen uit China.

Jongens, begin nou niet aan dit soort cakes, ze zijn stuk voor stuk niet de moeite waard.
Het enige waarom die cakes zo duur zijn, komt omdat ze, door hun afmetingen, heel duur in transport zijn. Als iedereen ze gewoon links laat liggen, leren de importeurs het hopelijk ook af om dit soort ondingen over te laten komen uit China.

dus jij hebt het filmpje gezien?;)
waar zijn jou argumenten op gebasseerd? toevallig heeft de Giant geen kooiconstructie, dus zo heel duur zou het dan niet moeten zijn;)

Ik zou heel graag het filmpje willen zien.
Want 500 gram blijft 500 gram
En 125 euro is niet echt goedkoop

het filmpje staat op de website van den bleker in ter aar.

www.denblekervuurwerk.nl en dan ga je naar de webwinkel daar aangekomen zie je het assortiment van den bleker en dan ga je helemaal naar beneden onder de eigen serie nummer 571 de giant en dan druk op het pijltje voor het filmpje en het filmpje doet het.

hoop dat jullie hier wat aan hebben ik vind het niet grandioos dan maar liever de super 500.

Wreed haha, zou die best willen hebben, ziet er toch lekker gekleurd en heftig uit.
De prijs, tja, €125,-, werkelijk in geen 125 jaar dat ik dat ervoor neer zal tellen, ik zou hier hooguit de helft voor willen geven, de transportkosten zullen namelijk hoog zijn, betaal je voor, maar €125,-, nee, echt niet.

Back
Bovenaan