Giant

Sja die aso grote afmeting is onzin, puur gedaan voor de commerciele doeleinden :wink:
Had zoiets alleen niet van Wolff verwacht. Dit is meer iets voor Schuurmans vuurwerk. Maar niet getreurd, dit hebben dit jaar soortgelijke nieuwe cakes (flowerbeds) in de collectie:wink:

Laatst bewerkt:
[QUOTE=@znpyro;

dit artikel is te vergelijken emt de super 500, alleen minder snel...

Jou worden Wolffman, en als ik dit lees, word ik gewoon niet blij. De super 500 is een wereldblok, maar dat komt omdat ie met grote snelheid z'n effecten de lucht in ramt. Jou omschrijving lijkt op die van bv Eyecatcher van Lesli.:sad:

dit zijn de woorden van Wolff Vuurwerk. het is zeer zeker te vergelijken met Super 500 en daar hou ik me bij, alleen dat de boeketten minder kwaliteit is, is logisch omdat het 500 gram blijft verdeeld over meerdere schoten. en ik zei ook, minder snel en minder geweld... het klopt dus::)

ik vind zelf ook de super 500 veel beter... daarom adviseert wolff ook om dit product niet te verkopen in combinatie met de super 500... MAAR er zijn genoeg consumenten die hier helemaal lijp van worden... ik ga dit product ook maar nemen!:)

En die consumenten worden dus willens en wetens beloond met iets wat neigt naar afzetterij. De enige reden waarom ze dit kopen zijn de afmetingen van het blok, niet de uitwerking.

Ik zelf zou toch liever voor de Super 500 gaan omdat die in mijn ogen toch vele malen mooier is en niet zozeer omdat die goedkoper (lees: minder duur) is dan de Giant.

heb 2x de super 500 besteld aangezien ik deze gruwelijk mooi vindt en daar kan de giant niet tegen op

wat een lelijk ding zeg dat je op zoiets kan verkijken wat is het eigelijk gewoon een paar ballen die de lucht in worden geschoten en dat was het 30 euro komt eerder!

:bye:

En toch zijn er zat mensen die denken dat ze de straat ermee regeren. Klopt ook wel een beetje, maar voor 125 euro heb je een blok man, waar slaat het toch weer op.

En die consumenten worden dus willens en wetens beloond met iets wat neigt naar afzetterij. De enige reden waarom ze dit kopen zijn de afmetingen van het blok, niet de uitwerking.

consumenten worden helemaal niet afgezet... wolff moet zelf ook wat neertellen om deze in te voeren, alleen is hun advies om dit als promotie te gebruiken... dat een winklier deze wilt verkopen is meer afzetterij dan dat wolff ze op de markt brengt... want dit is de keus van een winkelier die het verkoopt... ik zou hem ook niet adviseren om te verkopen in een winkel... maar als een winkelier zijn geld er mee wilt verdienen, wordt automatisch nu de naam van Wolff Vuurwerk ermee geschaadt... erg jammer.

maar aan de andere kant, genoeg mensen die dit mooi vinden. het is moeilijk om te spreken van afzetterij, want diegene die hem wel mooi vinden, die denken: wat afzetterij, dit is pas vuurwerk, dus dan kun je hun ook nog eens kwetsen met uitspraken als: afzetterij!;)

Laatste reaktie van mijn kant.
Ik vind het echt geweldig, hoe positief jij bent over je werkgever. Als ondernemer zou ik bijna een moord plegen, voor zulke gemotiveerde werknemers, want zo zijn er niet veel. Maar het zou je sieren, als je er af en toe een wat neutralere mening op na houd, want je zit hier op een forum met echte liefhebbers en die laten zich niet bedonderen.
Even goede vrienden:wink:

als wolff hier niet achter staat maar wel de winkelier dan snap ik niet waarom wolff deze dan invoert en aan de leveranciers levert..

ik ben wel een grote fan van hun vuurwerk.

Het gaat er natuurlijk gewoon om dat het overgrote deel van de mensen die dit product kopen helemaal niet weten wat het effect is, nog nooit een filmpje ervan hebben gezien.
Die komen op de verkoopdagen ff wat vuurwerk inslaan, zien dit gigantische blok staan voor een idioot bedrag en denken dat het dan wel fantastisch zal zijn.
Als ze hem dan afsteken zullen de meesten zwaar teleurgesteld zijn.

Dit soort afkeurenswaardige acties zijn iets voor Breeschoten de kruiterij. Laat Wolff zich hier aub verre van houden.

Het gaat er natuurlijk gewoon om dat het overgrote deel van de mensen die dit product kopen helemaal niet weten wat het effect is, nog nooit een filmpje ervan hebben gezien.
Die komen op de verkoopdagen ff wat vuurwerk inslaan, zien dit gigantische blok staan voor een idioot bedrag en denken dat het dan wel fantastisch zal zijn.
Als ze hem dan afsteken zullen de meesten zwaar teleurgesteld zijn.

Dit soort afkeurenswaardige acties zijn iets voor Breeschoten de kruiterij. Laat Wolff zich hier aub verre van houden.

Ik ben het er helemaal niet mee eens dat het iets voor Breeschoten is meer iets voor Lesli. Maar sorry dat ik even afdwaal. Maar als hier nou toch eens een super snelheid achter zit en nog een aantal finale schoten waarom zou deze dan minder zijn dan de super 500?
:bye:

Back
Bovenaan