Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dit zijn de woorden van Wolff Vuurwerk. het is zeer zeker te vergelijken met Super 500 en daar hou ik me bij, alleen dat de boeketten minder kwaliteit is, is logisch omdat het 500 gram blijft verdeeld over meerdere schoten. en ik zei ook, minder snel en minder geweld... het klopt dus:
ik vind zelf ook de super 500 veel beter... daarom adviseert wolff ook om dit product niet te verkopen in combinatie met de super 500... MAAR er zijn genoeg consumenten die hier helemaal lijp van worden... ik ga dit product ook maar nemen!![]()
En die consumenten worden dus willens en wetens beloond met iets wat neigt naar afzetterij. De enige reden waarom ze dit kopen zijn de afmetingen van het blok, niet de uitwerking.
Het gaat er natuurlijk gewoon om dat het overgrote deel van de mensen die dit product kopen helemaal niet weten wat het effect is, nog nooit een filmpje ervan hebben gezien.
Die komen op de verkoopdagen ff wat vuurwerk inslaan, zien dit gigantische blok staan voor een idioot bedrag en denken dat het dan wel fantastisch zal zijn.
Als ze hem dan afsteken zullen de meesten zwaar teleurgesteld zijn.
Dit soort afkeurenswaardige acties zijn iets voor Breeschoten de kruiterij. Laat Wolff zich hier aub verre van houden.
[offtopic]Ik ben het er helemaal niet mee eens dat het iets voor Breeschoten is meer iets voor Lesli.
![]()