Giant

Wij mochten dit jaar bij veel importeurs op bezoek komen
En bijna overal kregen wij te horen dat er juist vraag is naar deze grote bakken.
M.a.w. de consument zelf bepaalt voor een groot deel het aanbod.
Naast Breeschoten en Lesli hebben dit jaar dus ook Wolff en Mercurius een groot blok met een abnormaal hoge prijs.
Voor mij hoeft dit niet, ik ga nooit van zijn leven 125 euro betalen voor een 500 grams consumentenblok

Toch een hele zieke bak hoor, ik houd ervan! :D
Prijs is absurd, maar dat effect, mag zelfs zonder de boeketten, zou ik wel willen hebben hoor, prachtig, hoor hem ook pompen! :D

Prachtige blok! Een goed tempo, een mooie aantal schoten, goeie afwisseling.
Maar minpunten vind ik toch dat de prijs veel te hoog is en dat de crackling eruit "flopt" ik hoor liever een knal. :wink:

Ik vind dit gewoon zonde van mijn geld...
Maar das mijn mening he?!
Ieder zijn ding de ene houdt van harde bursts en de ander vindt mines mooier.
Maar ik vind de duur van dit product te kort, het effect is breed en fel maar ik heb hier niet een 'wauw'gevoel bij. prijs/kwaliteitsverhouding klopt gewoon gevoelsmatig niet.
zet 5 keer xtreme salut naast elkaar en je hebt een mooiere show!! (Of panter of zo)
Maar ja, zoals ik al zei... das mijn mening..

Ik vind dit gewoon zonde van mijn geld...
Maar das mijn mening he?!
Ieder zijn ding de ene houdt van harde bursts en de ander vindt mines mooier.
Maar ik vind de duur van dit product te kort, het effect is breed en fel maar ik heb hier niet een 'wauw'gevoel bij. prijs/kwaliteitsverhouding klopt gewoon gevoelsmatig niet.
zet 5 keer xtreme salut naast elkaar en je hebt een mooiere show!! (Of panter of zo)
Maar ja, zoals ik al zei... das mijn mening..

je hamert heel vaak erop dat het je eigen mening is, dat weten we onderhand wel :yes: haha

vooralsnog, grappig ding, maar ik zal never nooit zoveel geld eraan uitgeven. daarom vind ik het jammer dat toch winkeliers deze zijn gaan verkopen. mocht iemand deze hebben en bij wijze van spreken een super 500 ervoor heeft afgestoken.. zo, dat wordt dan een flinke teleurstelling!

daar tegenover kan een gewone consument niet denken: 5 panthers naast elkaar en doorlonten is veel mooier want van doorlonten hebben de meeste niet eens gehoord! daarom is het een grappig ding, maar ook mijn mening is dat het een erg dure cake is voor wat er uitkomt. ter promotie, en dus gratis, zal velen malen leuker zijn!

Balles verkoopt grootste pot van Maas en Waal

Lees het volgende artikel met een foto van de Giant

http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/DWK/20081217/DWK_DWK-1-14_081217_1.pdf

Leuk stukkie, over de winkel waar ik altijd me Wolff vuurwerk bestel en koop.

Wat ik dit jaar wel een - punt vond is, dat een van de hulpen commentaar ging geven op het door mij bestelde vuurwerk.

Ik kwam vier zakken en een display Box c ophalen.
Ging die *** zeggen, het is best wel veel he.

Ik wou nog zeggen eikel, ik heb een hobby en jij niet.
Maar ja laat maar dat geruzie, schiet je ook niks mee op.
En ik mag wel 20% gratis vuurwerk uitzoeken.:D

Vind deze toch echt wel wat hebben is eens een keertje wat anders als de meeste bokken.
Persoonlijk krijg ik van dit blok toch echt wel het 'WoW' gevoel.

Deze doet me een klein beetje denken aan de jorge JW 306 wat ik altijd een machtig blok heb gevonden.

Jammer dat hij zo duur is voor een bedrag van rond de 50 euro was dit voor mij toch wel een zekerheidje geweest voor komende jaarwisseling

Leuk ding echt waar.
Maar je kan bij Orginal twee hele leuke broers kopen.

En dat is de Zorro en de M85.
Ook deze zijn de dure kant.
Maar deze twee hebben veel meer kracht en ik vind ze ook mooier.
Ja ze komen uit Belgie.

Als je twee keer M85 achter elkaar zet heb je hetzelfde effect, met nog eens mooiere boeketten, en een fluitsalvo...en dat alles voor "maar" 74,-Euro. (37,- p/s)

Maar wie gaat de grens over voor die m85. Er zitten meer dynasty dealers in de buurt en dat geld wat je kwijt bent aan de vervoerskosten trek dat verschil weer wat bij elkaar.
Toch vind ik deze niet eens zo slecht. Ik had dan liever geen boeketten gezien en gewoon alleen maar ballen en tails. Net zo als bij de Jorge 306.

Maar wie gaat de grens over voor die m85. Er zitten meer dynasty dealers in de buurt en dat geld wat je kwijt bent aan de vervoerskosten trek dat verschil weer wat bij elkaar.
Toch vind ik deze niet eens zo slecht. Ik had dan liever geen boeketten gezien en gewoon alleen maar ballen en tails. Net zo als bij de Jorge 306.

Heb je wel gelijk in.
Eigenlijk kan je de M85 ook niet echt vergelijken met de Giant.
Maar ja ik ben dan wel zo'n gek die de M85 in Bels ga halen.

En wat me ook tegen valt is de prijs voor Giant.
125 euro vind ik echt te duur voor zo'n blokkie.
Maar ja ik zou de Gaint ook niet zelf willen hebben.
Er veel mooie cake svan Wolff.

90 euro heb ik wel over voor een Jumbo 98.
Maar dit vind ik dan ook een godenblokkie van Wolff.
Heerlijk die effecten, super!

Het filmpje is van mij afkomstig, dus ik had de eer hem in levende lijve te zien.

Wat betreft mijzelf zou ik er ook niet snel het geld voor uitgeven. (ik had em dan ook gewonnen :):):) Maar ik moet wel zeggen dat hij ontzettend overdonderend was en zeker niet geschikt voor in een kleinere woonwijk. Wanneer je met een groep bent en je wil een mooie afsluiter, dan is zoiets er bij zeker de moeite waard. Het effect dat hij geeft is niet echt heel goed zichtbaar op het filmpje, maar hij schiet echt zo'n beetje helemaal van links naar rechts. Je kan aan de reacties er omheen ook wel horen dat hij in goede aarde viel en erg opvallend was en er was al flink wat mooi en opvallenmd spul afgestoken.

De hier genoemde argumenten dat hij zijn geld niet waard is zijn op zich wellicht wel waar, maar je hebt gewoon iets totaal anders en erg heftigs. Dus wanneer je met een grotere groep geld bij elkaar hebt en na 20 potten ook wat aparts wil, dan is zoiets denk ik erg leuk en daar is die ook zijn geld wel voor waard.

Herogewier@ Bij deze alsnog bedankt voor je film van de Giant, voorzover bekend, de enige film van dit product die in omloop is.
En bedankt voor je goede commentaar over deze cake, hier kunnen mensen wat mee.

De giant is misschien niet erg goedkoop, maar ik vind het een mooie cake ! Mooie heldere kleuren breed uitwaaiend, alleen de crackling is wat mager, maar ja, wel boven mijn budget.:bye:

Ik heb hem afgelopen jaar gezien bij de vuurwerk winkel waar ik werk. We hebben hem ook afgestoken maar hij ging iets te snel. En om eerlijk te zijn vond ik hem nog geen 80 euro waard, doe mij dan maar super 500.

Back
Bovenaan