Ghostbuster

Ik had hem afgelopen jaar. Werd erg gedrukt door de wind ( windkracht 7) kwam ook nog regen bij kijken op het laatst. Prima bak maar zou hem niet nog eens nemen.

In deze tijd kun je dit zeker een mega deal noemen. Laagste prijs die ik dit jaar heb gezien is €112,50.
Gaat deze bak normaal voor 200 dan ik heb hem een aantal jaar geleden zelf ook gehad maar wist niet dat de prijs zo fors gestegen is bij de begin post staat ( adviesprijs). 130 euro

Als 5 dagen voor de verkoopdagen nog mega deals verwacht raad ik toch aan om het forum volgend jaar "iets" eerder te volgen.

125 euro voor de ghostbuster is wel een uitzonderlijk lage prijs voor deze tijd van het jaar.

Als 5 dagen voor de verkoopdagen nog mega deals verwacht raad ik toch aan om het forum volgend jaar "iets" eerder te volgen.

125 euro voor de ghostbuster is wel een uitzonderlijk lage prijs voor deze tijd van het jaar.
ik was niet op de hoogte dat deze zo erg in prijs was gestegen maar lees meerdere berichten dus een nette deal

Had het wel geweten als ik nu nog iets moest bestellen. Meer dan prima prijs voor de laatste week, ook nog gevarieerd en een stevige burst als je het topic mag geloven.

Back
Bovenaan