dennis-pyro
VWC lid
Ben er ook wel benieuwd naar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja, ik zou hier ook wel het eea van willen weten. Ik zei laatst nog gekscherend en met een glimlach tegen een maat van me: "binnen 5 jaar is het gebeurd met consumentenvuurwerk"....Zou je daar is wat meer over kunnen vertellen desnoods via PM (tenminste als je dat wilt hoor)
Zou je daar is wat meer over kunnen vertellen desnoods via PM (tenminste als je dat wilt hoor)
Vanaf dat moment ga ik lekker aan de prof en mijn buurman, overbuurman, wijk, buurt, dorp ook. En ik denk heel Nederland, dus ik wens ze veel succes bij de overheid met het reguleren er van!
Oh ja, aangezien er dan toch geen schande aan vuurwerk kan worden toegeschreven, ga ik ook nog even langs Arno en hem de hand schudden!
Hand schudden?
![]()
En vergeet dit niet:
![]()
Beste leden.
Zoals velen weten heb ik met de kerst visite gehad.
Ze hebben in totaal 140kg vuurwerk inbeslag genomen.
90% legaal nl vuurwerk en ongv 10% vuurwerk afkomstig uit belgie.
Denk aan 4x1000 farts pakje nitraten en pyrostar cakes en wat fontijnen.
Natuurlijk is dat zwaar illegaal!
Haha nee ce keur trapte ze niet in..
Buitenlands vuurwerk is Buitenlands daar mee punt uit blijkbaar.
Oja even tussen neus en lippen door...
Ik heb vandaag min of meer ook te horen gekregen dat in 2017 waarschijnlijk echt (door het rijk) de stekker uit het consumemten vuurwerk wordt getrokken.
Zijn er hier mensen die een statement willen makken...? Dan mogen die vaart maken
Maar goed ik ga weer verder want ik dwaal af!
Vandaag heb ik dan me verhoor gehad.
Hoe of wat wil ik me liever niet over uit laten.
Ik zal een vent zijn en mijn straf als een man ondergaan!(wat de straf ook zou mogen zijn).
Natuurlijk ben en blijf ik een vuurwerk liefhebber..
Er zit eenmaal kruit in me bloed!
Maar zoals velen zullen begrijpen is de grootste lol er nu wel van af voor mij.
Ik heb daarom ook besloten om me terug te trekken als actieg lid en even weer genieten van andere dingen in me leven en om me heen.
Ik zal zeker nog te zien zijn bij diverse shows en af en toe hier online.
Maar ik was een actief forum lid en dat zal nu wel voorbij zijn.
Ik ga gewoon ff proberen wat in te dimmen wat vuurwerk betreft. (Hoe moeilijk ook).
Natuurlijk weet ik dat de meeste hier natuurlijk begrip voor hebben
Allemaal een dikke kus (of anders een hand druk)
Waarschijnlijk tot bij een show!
Of meeting .
Nog allemaal gezonde veilige en mooie kruitvolle jaren.
Ookal kom ik zo af en toe nog best eens online wil ik bij deze VWC tog ontzettend bedanken voor al deze mooie kruit volle jaren!
Groetjes
3XH Remco
Vanaf dat moment ga ik lekker aan de prof en mijn buurman, overbuurman, wijk, buurt, dorp ook. En ik denk heel Nederland, dus ik wens ze veel succes bij de overheid met het reguleren er van!
Beste Remco, en alle andere leden van het forum natuurlijk ook.
Wat ***** om te lezen dat je door zo´n geintje je passie voor je hobby grotendeels kwijtraakt.
Ik weet hoe je je voelt man, ikzelf ben al vanaf mijn 5e denk ik helemaal gek van vuurwerk. En toen ik een jaar of 20 werd begon ik het illegale spul een beetje te ontdekken. Het werd elk jaar groter en gekker, tot ik begin december 2008 ook ineens onze grote vrienden van de politie aan de deur had, ze hadden zelfs een cameraploeg van SBS6 bij zich.. Vanaf 1:10 is bij mij thuis.
Alles in beslag genomen, en ik mocht als een zware crimineel bijna de hele nacht in een verhoorkamer doorbrengen.
bijna een jaar later moest ik voor de rechter komen. Deze rechter liet mij er nog redelijk vanaf komen (denk ik) met alleen een taakstraf.
Op dat moment was ik er ook helemaal klaar mee, met dat vuurwerk en besloot voor mezelf nooit meer illegaal vuurwerk te kopen.
Een jaar later leerde ik Wesley(Omepje)kennen en hij heeft mij laten zien dat je ook met legaal vuurwerk een geweldig oud en nieuw kan hebben.
Sinds die tijd koop ik alleen nog maar legaal vuurwerk, op de 100K na dan, en kan je vertellen dat het plezier weer helemaal terug is..
Hoop voor jou ook dat je de lol weer terug kunt vinden want het blijft natuurlijk een fantastische hobby!!!
Grtz Rinie
Vervelend dat je gepakt bent en succes met de uitspraak maar er staan wel wat bijzondere dingen in je verhaal.
Het is kerst dus de afhaaldagen zijn nog niet geweest en toch heb je ca. 120kg consumnetenvuurwerk in huis? Dat is een aardige berg, had je dit over ofzo? Wat is daarmee gebeurt trouwens? Word dat ook afgenomen?
Dan nog even het 2017 verhaal....
Je moet niet alles geloven wat je verteld word. Dat de regels gaan veranderen in 2017 is duidelijk maar ik denk, weet haast zeker, dat niemand jou kan vertellen dat er een algeheel verbod komt in 2017. Mocht hier wel zekerheid over zijn gaan ze dat zeker niet aan jou vertellen en hadden we het al lang op de voorpagina van de televaag gelezen.
Just my 2 cents.